Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Småen skal hete Robin, men vi ønsker et mellomnavn og. Men vet liksom ikke helt hva Alle i familien har mellomnavn, så tenkte å følge "tradisjonen"
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Robin Aleksander Robin Elias Robin Andre Hm... jeg er ikke så kreativ i dag tydeligvis, hehe )
Vil Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Huff, her burde jeg sikkert ikke blande meg, men her kan jeg ikke la være. Aleksander Robbin, er ikke det han i Ole Brum? men jeg vil egentlig skrive for å på mitt ytterste få protestere mot forslaget om André. Kan vi ikke alle sammen en vakker dag bli enig om å ikke gi noen dobbeltnavn hvor André er involvert? Min mor jobber med psykisk utviklingshemmede, hvor 60 prosent av guttene heter ett eller annet med André, det er helt påfallende. For å ikke være helt vriompeis: Elias er jo pent! Robin er fint alene, ikke dobbeltnavn!
blirjegsnartmamma Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, han i Ole Brumm heter Kristoffer Robin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå