Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan går d m deg, er du klar..? Er ikke ks rett rundt hjørnet nå (eller husker jeg helt feil..)? Litt misunnelig jeg da, synes de siste ukene går helt uanminnelig treeegt..... Men masse masse lykke til da, skal sende mange gode fødevibber til dere=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2008 Dytter litt!
ChellBell - har født! Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Så koselig med melding Jo, nå er det rett rundt hjørnet!! Datoen kom plutselig så fort på meg at jeg nesten er litt kvalm og panisk nå!! Men, det blir nok veldig bra når alt er overstått! ) Mammabaggen, pappabaggen og babybaggen er pakket! Jeg har med 18 topper!! haha, typisk meg... da har jeg noe å velge i Hva med deg? Noen tegn på at lille nurket ditt vil ut i nærmeste fremtid?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, 18 topper- d får'n si, imponerende=) Ikke no tegn på at noe er på gang her i gården nei, er jo 2,5 uker til termin nå, men regner nesten m å måtte gå gravid i en mnd til- d hadde vært så typisk min flaks...Utålmodig!! Men alt er jo egentlig bare bra m meg, fin form, så kan jo ikke klage.. Har enda en god del ryddeprosjekter osv å henge fingra i her hjemme, så tiden går jo på et vis=) Men d er jo så spennende m deg nå, tenk nå får du møte lille jenta di snart- helt utrolig tanke ikkesant..? Blir du liggende lenge på sykehuset etterpå, el hvordan er d ved ks?
ChellBell - har født! Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det er nok ikke en dum idé og være forbedret på at en kan til og med gå litt over tiden. Så kan man heller bli gledelig overrasket hvis noe skulle skje før. Sånn sett er jeg veldig glad at hun blir født nå, for jeg kunne jo også ha gått gravid en mnds tid til! Det er en helt vill tanke på at alle de små babyklærne kan blir brukt nå til helgen! Jeg blir nok liggende i 5 dager tenker jeg. Det er visst det som er vanlig ved dette sykehuset. Så kommer det litt an på hvordan både formen min er og babyens form.. Håper alt går bra og at jeg kan komme meg hjem og klare meg selv rimelig greit.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 oooh, d er så spennende dette her, du må oppdatere oss på hvordan d gikk så raskt du bare orker da, hehe=) Så må du ha masse lykke til som sagt, tenk nå er du snart i mål! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå