chrisallic Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg røyker og er stolt av det! Hva har du med det?Få meg til å slutte?eller å fortelle meg hvorfor jeg ikke skulle ha røykt?
chrisallic Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Tenkte at det var ikke så mange svar her.Synest slike innlegg er tåpelige!
goldie Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo ikke rart at du synes det siden du er den eneste som har signert.
chrisallic Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Svarte ærlig og visste at ikke så mange kom til å svare etter meg.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Vi røykere får holde sammen! Ikke røykerne burde være snille med oss, vi har ikke så lenge igjen, hehehe... ;o)))
^*^Ma85^*^ Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 kan vel signere her ja... men ikke så stolt av det
Nicita73 Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tar meg en røyk når får lyst på en....kan bli 1 om dagen eller ingen på en uke...
kanutteogkruttet Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Signerer jeg også. Og er ikke særlig stolt av det
Snappie Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Ja " vi røykere får holde sammen" ?? Hva slags tulletråd er dette? Ja vi må så absolutt holde sammen. Hæ? Hvorfor? Klarer meg fint uten samhold.
FerdigFødaForAlltid Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Har akkurat begynt igjen. Dum som et brød.
blåbæret Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Er vel mer røyker enn ikke røyker, men er ingen stor røyker.
silje-Thea 010108;) Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 kan nå skrive under på at jeg røyker men ikke veldig stolt av det...kunne veldig gjerne tenkt meg å slute igjen...
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg heter Twintipp, og er en røyker! Koser meg med det, og ja koser meg med det.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Er røyker men jeg kan slutte når jeg vil!! hehehe;p
winneboo Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg røyker men har begynt å lese den "endelig ikke røyker" å jeg røyker mindre nå. De kveldene jeg leser så røyker jeg kanskje en røyk eller ingen. Boken hjelper veldig på innstillingen min til røyk. Målet mitt er å være røykfri innen jeg har lest ut boken. Håper jeg slipper de abstinensene jeg hadde da jeg sluttet forrigang(pga graviditet) de var helt grusomme, selv om innstillingen min var 100% klar for å slutte. Nå er den ikke like klar som da, men men. Er abstinensene jeg gruer meg til. Var røykfri i 2 år før å ble aldri kvitt suget, det ble mindre etter ca 6 mnd men det var der hele tiden. Men da var jeg så innstilt på å ikke røyka fordi jeg var gravid og ammet, så det var liksom ingenting å lure på. Nå er jeg verken gravid eller ammer så føler på en måte at det er mer "lov" å røyke nå. Men uansett er det jo ikke bra for datteren min at jeg går med de stoffene røyken slipper ut i klær og hud, økonomien vår tilsier at jeg egentlig ikke har råd til å røyke, helsen min er dårlig pga astma og dårlig immunforsvar...dessuten er jeg et dårlig forbilde for datteren min. Vi ble enige om at hun skulle slutte med smokken i løpet av august mnd å så skulle jeg slutte å røyke. Hva skjedde? Jo min flinke nydelige datter kastet alle smokkene sine, men jeg... nei jeg røyker ennå... æsj blir kvalm av meg selv nå.. får gå å lese litt i boken igjen nå.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Det er vel bare til å innrømme at jeg har begynt igjen, ja... Men jeg røyker bare på ettermiddagene og kveldene )
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg røyker,men hvorfor skal vi signere her?
Zussamed 2prinsesser Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg røyker og gud så godt det er :-)
Mazza** Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Tjo hooooo!!!!! Jeg synes det er deilig å røyke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kaffe er jo ikke godt uten røyk! Så det så! Men til uka skal jeg slutte hehe
Øyboeren med to små <3 Skrevet 8. oktober 2008 #24 Skrevet 8. oktober 2008 jeg røyker på jobb.. hehe..! klarte å holde meg røykfri over 1,5 år, så begynte jeg å jobbe igjen... og da var det gjort..! men blir heldigvis ikke store mengdene, og greier fint å holde meg til jobb..! men er jo egentig bare tull..! mangler bare motivasjon til å slutte helt, that's it..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 dette er jo bare en ny vri på "vi som ikke røyker-signer her" tråden.... ja jeg røyker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå