Gå til innhold

dere som røyker-signer her . u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyker og er stolt av det!

Hva har du med det?Få meg til å slutte?eller å fortelle meg hvorfor jeg ikke skulle ha røykt?

Skrevet

Tenkte at det var ikke så mange svar her.Synest slike innlegg er tåpelige!

Skrevet

Det er jo ikke rart at du synes det siden du er den eneste som har signert.

Skrevet

Svarte ærlig og visste at ikke så mange kom til å svare etter meg.

Skrevet

Vi røykere får holde sammen! Ikke røykerne burde være snille med oss, vi har ikke så lenge igjen, hehehe... ;o)))

Skrevet

kan vel signere her ja... men ikke så stolt av det

Skrevet

Jeg tar meg en røyk når får lyst på en....kan bli 1 om dagen eller ingen på en uke...

Skrevet

Signerer jeg også. Og er ikke særlig stolt av det

Skrevet

Jeg røyker

Skrevet

Ja " vi røykere får holde sammen" ?? Hva slags tulletråd er dette? Ja vi må så absolutt holde sammen. Hæ? Hvorfor? Klarer meg fint uten samhold.

Skrevet

Jeg røyker og er ikke stolt av det..!

Skrevet

Har akkurat begynt igjen. Dum som et brød.

Skrevet

Er vel mer røyker enn ikke røyker, men er ingen stor røyker.

Skrevet

kan nå skrive under på at jeg røyker men ikke veldig stolt av det...kunne veldig gjerne tenkt meg å slute igjen...

Skrevet

Jeg heter Twintipp, og er en røyker! Koser meg med det, og ja koser meg med det.

Skrevet

Er røyker men jeg kan slutte når jeg vil!! hehehe;p

Skrevet

Jeg røyker :( men har begynt å lese den "endelig ikke røyker" å jeg røyker mindre nå. De kveldene jeg leser så røyker jeg kanskje en røyk eller ingen. Boken hjelper veldig på innstillingen min til røyk.

Målet mitt er å være røykfri innen jeg har lest ut boken.

Håper jeg slipper de abstinensene jeg hadde da jeg sluttet forrigang(pga graviditet) de var helt grusomme, selv om innstillingen min var 100% klar for å slutte. Nå er den ikke like klar som da, men men.

Er abstinensene jeg gruer meg til. Var røykfri i 2 år før å ble aldri kvitt suget, det ble mindre etter ca 6 mnd men det var der hele tiden. Men da var jeg så innstilt på å ikke røyka fordi jeg var gravid og ammet, så det var liksom ingenting å lure på. Nå er jeg verken gravid eller ammer så føler på en måte at det er mer "lov" å røyke nå.

Men uansett er det jo ikke bra for datteren min at jeg går med de stoffene røyken slipper ut i klær og hud, økonomien vår tilsier at jeg egentlig ikke har råd til å røyke, helsen min er dårlig pga astma og dårlig immunforsvar...dessuten er jeg et dårlig forbilde for datteren min. Vi ble enige om at hun skulle slutte med smokken i løpet av august mnd å så skulle jeg slutte å røyke. Hva skjedde? Jo min flinke nydelige datter kastet alle smokkene sine, men jeg... nei jeg røyker ennå... æsj blir kvalm av meg selv nå.. får gå å lese litt i boken igjen nå.

Skrevet

Det er vel bare til å innrømme at jeg har begynt igjen, ja...

Men jeg røyker bare på ettermiddagene og kveldene :o)

Skrevet

Jeg røyker,men hvorfor skal vi signere her?

Skrevet

Jeg røyker og gud så godt det er :-)

Skrevet

Tjo hooooo!!!!! Jeg synes det er deilig å røyke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kaffe er jo ikke godt uten røyk! Så det så! Men til uka skal jeg slutte hehe

Skrevet

jeg røyker på jobb.. hehe..! klarte å holde meg røykfri over 1,5 år, så begynte jeg å jobbe igjen... :P og da var det gjort..! men blir heldigvis ikke store mengdene, og greier fint å holde meg til jobb..! :) men er jo egentig bare tull..! mangler bare motivasjon til å slutte helt, that's it.. :P

Skrevet

dette er jo bare en ny vri på "vi som ikke røyker-signer her" tråden....

ja jeg røyker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...