Gå til innhold

Ingen kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 37+1 og jeg kjenner absolutt ingen kynnere! Har ikke kjent noen hele svangerskapet(ikke som jeg vet hvertfall).. Flere som ikke merker noe til kynnere? Hører hele tiden om folk som har så plagsomme og sterke kynnere på slutten så blir jo litt nervøs av at jeg ikke kjenner noen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen kynnere jeg heller. Er 38+4. Har kun kjent at magen har strammet seg litt ett par ganger når jeg har gått raske, lange turer. Tror begge deler der like normalt. Vi får vel bare være glade for at vi slipper;)

Skrevet

Jeg er 39 + 4 og tror heller ikke jeg har kjent noen kynnere. Men det har skjedd ting likevel, hadde litt åpning i går, så det går riktig vei :)

Skrevet

Det er nok kynnere du har kjent her ja. Når magen strammer seg er det kynnere.... :)

Skrevet

Ikke en eneste kynner her i gården heller, 20 dager til termin.. Får ikke kynnere av sex engang!

Vi er vel bare heldige får vi satse på ;o)

Skrevet

jeg er 35 fullgåtte i morra og har heller ikke merka noe. muligens kun 1 gang. men det skal jo ikke ha noe å si for fødselsforløpet så da skal man vel bare være glad:)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har heller ingen kynnere! Heldigen oss :)

Skrevet

Kjenner ikke kynnere jeg heller, har og kjent stram mage ved rask gange i bratte bakker, men ingenting som er vondt.

Hadde det likt i forige svangerskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...