Gå til innhold

Et lite spørsmål til dere bim/dib damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der som er så nøye på at ting skal være rett merke, f.eks at bilen skal være merceders eller bmw, dressen skal hete Reima, setet skal være bakover osv osv.. Hvordan er det med Ikea, er dette en billig dritt butikk, eller er den godkjent her inne?? Tenker da på alt ifra møbler til barneting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ting jeg har lyst på, uavhengig om det er fra Ikea, sparkjøp, europris eller nille for den slags skyld ;-)

snart er det vel ikke akseptert å handle maten sin på rema heller?

Skrevet

IKEA er godkjent, så bare shopp i vei du.

Skrevet

Kjøp hva du vil du:P

Men sånn forøvrig, må jo bare kommentere det, å ha bilsete bakovervendt har jo ingenting med merkefiksering å gjøre. Det har med sikkerheten til barnet, stor forskjell:D

Skrevet

Jeg kjøper ting akkurat der jeg vil, kom ikke med spørsmålet fordi jeg lurte på om det var greit at jeg handlet der. Kom bare til å tenke på det igår når jeg var der at dette er jo en "billigbutikk" og hvor handler da de bertene her inne som mener alt skal være det dyreste for det er det beste, om ikke denne butikken var "bra nok"..

Og ja jeg vet at det er for sikkerheten sin skyld, jeg og har setet den veien, men her inne blir man jo sett ned på om man av en eller annen grunn må snu setet..

HI

Skrevet

He he.. Vi kjører bmw og har mye merketing, men ikea går greit inn her det. De har jo masse kule barneting. Så kjøp i vei det lommeboka tåler ;-)

Skrevet

Hvis du har fulgt med i debattene så er det gjerne kvalitet man betaler for, og derav et spesielt merke som er - ja nettopp: dyrt.

Mener du at du må inn her for å spørre hvor du kan handle?

Skrevet

Å ha setet bakovervendt er jo ikke det samme som å velge bestemte merker på klærne.

det er ikke symboleffekten man tenker på da, men den livreddende, skadepreventive effekten.

Skrevet

Jeg kjøper det jeg synes er penest uavhengig om det er merketing eller billig kopi.

Jeg gidder ikke bruke mer penger enn nødvendig på bruksting som for eksempel dopapir, men smaker kvalitetsvaren bedre enn "first price" så velger jeg det som smaker best.

Når det kommer til klær så velger jeg det som er mest komfortabelt når det kommer til å holde vind og vann ute og varmen inne. Kjøper heller ett par skikkelige sko og ett sett skikkelig yttertøy enn å skifte ørten ganger fordi det var for dårlig. Da ser jeg heller etter det som er best i test og vurderer det derfra. Det samme gjelder meg selv, kvalitet velges etter hvordan det skal brukes. Jeg går i eccosko, men har gensere fra H&M. :-)

Når det gjelder møbler, så bryr jeg meg ikke hvor det kommer fra mhp butikk så lenge kvaliteten er god og utførelsen skikkelig. Kan man SE at det er slurv på møbelet så vil jeg ikke ha det, uansett prisklasse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...