Gå til innhold

Aktiv i magen, aktiv utenfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho er så aktiv, hele tiden:) Sparker,hikker og snur seg konstant..

trodde kanskje at sånn man er i magen er man "ute" også..

Ei jeg kjenner hadde et veldig aktivt barn, det ligger å sover hele tiden nå..

Flere med slike eksempler? Eller motsatt?

47 dager igjen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var veldig urolig inni magen, men er verdens roligste etter at han kom ut.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Signerer supermom jeg...

datteren min var veeeeeeeldig rolig i magen, hun er veldig aktiv utenfor magen hehe:)

denne babyen er mer aktiv i magen, satser på at den er roligere når den kommer ut da:I)

Skrevet

Min første var aktiv inne i magen, og han er fortsatt like aktiv. Nå er han snart 3 år! Han turner fortsatt i søvne hver natt:-)

Skrevet

Min gutt var veldig aktiv i magen og er veldig aktiv utenfor også.. Han ligger knapt i ro og har snudd seg fra rygg til mage allerede selv om han er bare litt over 3 mnd.... Men tror ikke det er noen fast regel at de blir aktive utenfor om de var det inni magen...

Skrevet

Jeg har hørt at hvis de er aktive i magen er de rolige utenfor. Jenta mi var lite aktiv i magen kun på kveldene og er den mest rampete jenta på 11 mnd. Den jeg har nå i magen er mye mer aktiv så jeg håper vi får en som er rolig og sover bedre.

Skrevet

Turbo inni, "sovesyken" utenfor er min erfaring i hvertfall.

Trodde jo jeg skulle få den aktive babyen for han turnet så mye i magen, men ut kom et lite sovedyr som knapt var våken de første 3 mnd ;-)

Skrevet

Min første var kjempe rolig i magen. Men da hun kom ut var hun ingen sovebaby. Stadig ikke noe sovebarn i en alder av 2 og meget aktiv.

Skrevet

Gutten min suuuuper rolig i magen = veeldig aktiv og lite villig til å sove etter han ble født. er sånn fortsatt forresten, 14 mnd....

aktiv baby i magen nå = blir spennende å se hvordan hun blir etter fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...