FruBoger fødeklar Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ho er så aktiv, hele tiden:) Sparker,hikker og snur seg konstant.. trodde kanskje at sånn man er i magen er man "ute" også.. Ei jeg kjenner hadde et veldig aktivt barn, det ligger å sover hele tiden nå.. Flere med slike eksempler? Eller motsatt? 47 dager igjen nå...
*Super*Mamman* Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Gutten min var veldig urolig inni magen, men er verdens roligste etter at han kom ut.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Signerer supermom jeg... datteren min var veeeeeeeldig rolig i magen, hun er veldig aktiv utenfor magen hehe:) denne babyen er mer aktiv i magen, satser på at den er roligere når den kommer ut da:I)
våken_om_natta Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Min første var aktiv inne i magen, og han er fortsatt like aktiv. Nå er han snart 3 år! Han turner fortsatt i søvne hver natt:-)
Guttemamma75 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Min gutt var veldig aktiv i magen og er veldig aktiv utenfor også.. Han ligger knapt i ro og har snudd seg fra rygg til mage allerede selv om han er bare litt over 3 mnd.... Men tror ikke det er noen fast regel at de blir aktive utenfor om de var det inni magen...
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har hørt at hvis de er aktive i magen er de rolige utenfor. Jenta mi var lite aktiv i magen kun på kveldene og er den mest rampete jenta på 11 mnd. Den jeg har nå i magen er mye mer aktiv så jeg håper vi får en som er rolig og sover bedre.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Turbo inni, "sovesyken" utenfor er min erfaring i hvertfall. Trodde jo jeg skulle få den aktive babyen for han turnet så mye i magen, men ut kom et lite sovedyr som knapt var våken de første 3 mnd ;-)
ajate *høygravid* Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Min første var kjempe rolig i magen. Men da hun kom ut var hun ingen sovebaby. Stadig ikke noe sovebarn i en alder av 2 og meget aktiv.
oktoberjentene;) Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Gutten min suuuuper rolig i magen = veeldig aktiv og lite villig til å sove etter han ble født. er sånn fortsatt forresten, 14 mnd.... aktiv baby i magen nå = blir spennende å se hvordan hun blir etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå