Gå til innhold

Har saa lyst til aa ta testen!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Naar er det man kan ta graviditetstesten?? Er det foerste dag man skulle hatt mensen eller kan man ta den 1 uke etter EL? Jeg er saa spent om det skjedde noe, foeler meg skikkelig gravid heheheh , men det gjoer sikkert alle foerste ganen de proever...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 uke etter el er vel litt tidlig. :) Men en dag før ikm er vel greit:)

 

Hvor lenge er det til ikm? en uke? he he

Skrevet

Noen får jo positiv test 6 dager før IKM, andre må vente en uke over IKM før den blir positiv, så det er vel ikke noe fasitsvar... Men jeg ville nok venta til i alle fall dagen før IKM ja.

Skrevet

Vel, jeg vet jo ikke helt naar jeg skal ha mensen, ettersom jeg bare har hatt mens en gang eter at jeg sluttet med P-ringen. Men om jeg fungerer som de fleste er det vel 1 1/2 uke til.. saa vi faar bare vente da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...