lille skatten Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Naar er det man kan ta graviditetstesten?? Er det foerste dag man skulle hatt mensen eller kan man ta den 1 uke etter EL? Jeg er saa spent om det skjedde noe, foeler meg skikkelig gravid heheheh , men det gjoer sikkert alle foerste ganen de proever...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 1 uke etter el er vel litt tidlig. Men en dag før ikm er vel greit:) Hvor lenge er det til ikm? en uke? he he
-Mariposa- Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Noen får jo positiv test 6 dager før IKM, andre må vente en uke over IKM før den blir positiv, så det er vel ikke noe fasitsvar... Men jeg ville nok venta til i alle fall dagen før IKM ja.
lille skatten Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vel, jeg vet jo ikke helt naar jeg skal ha mensen, ettersom jeg bare har hatt mens en gang eter at jeg sluttet med P-ringen. Men om jeg fungerer som de fleste er det vel 1 1/2 uke til.. saa vi faar bare vente da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå