Lillemus&mamma'n Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 ...og det handlet om folk som slo barna sine. Pleier vanligvis ikke å se på det, men så kom det en lærer som mente at å slå elever med trefjøl var en strålende måte å disiplinere dem! Skrekk og gru! Er så glad for at jeg ikke jobber i USA (eller bor der...) Hadde jeg fått beskjed på jobben om at "heretter skal vi disiplinere elevene ved å slå dem med ei trefjøl", så hadde jeg slutta på dagen! Hvor får folk idéen fra om at vold er så bra ? Noen har som synes det ville vært greit om barna deres kunne fått litt juling på skolen? Har liten tro på det, nemlig...
EnLitenPrins Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Så på det jeg også. Ble kvalm av å se på det ! Fysisk avstraffelse hjelper ingen !
Pappalille Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde mine unger kommet hjem fra skolen og blitt slått med trefjøl, hadde jeg dratt på besøk til skolen med balltre. _Da_ er det greit med vold ;-)
smilan Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 ja fiii flate, måtte skru over jeg... samme på mandag da det "nanny" programmet gikk. Familien med 5 ustyrlige gutter.. (ikke vold der da) Flate det hadde klikka. Blir nesten nervøs som 1 gangs vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå