h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 skrevet et laaaaangt brev til julenissen, i håp om at han er snill og gir henne en DS og egen datamaskin til jul.... VELDIG KRAVSTOR barna i dag. Ibrevet sto det: 1. DS 2. DATA 3. Moibil telefon 4. Klær......(wow, en overrasskelse...hehe:)) 5. lommespill hun er 7 år, skal si hun har forventninger...haha:)) Nå jeg var lita, tror jeg at jeg ønsket meg dukker, og dukkeklær ol..hehe:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ja for noen ønsker på barna.. slik er det her også.. Jeg prøver å si at de ikke har begrep om penger at det er derfor.. Så jeg prøver å få inn i hodet på gutten min at ting koster penger. Han er så god å mase på meg at jeg kan jo "bare hente penger i banken, for der er det alltid penger (i følge han), eller så var det jo bare å si til dama på butikken at jeg trengte penger neste gang jeg handlet" tenk den tanke gangen og så enkelt de tror det er..
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det var litt av en liste. Jeg tror det er viktig med begrensninger. Det er jo ikke så lett og det er mange som skal gi, men vi ønsker masse nyttige ting, og gir begrensninger til besteforeldre ol. Jeg husker når vi var små var det alltid hest og hund som var øverst. Det fikk jeg aldri før jeg flyttet ut, men har hatt begge deler i senere tid da. Men så begynte jeg å ønske meg keyboard, og etter et par år så dukket det opp et keyboard under treet. Og jeg skal si det at det året hadde jeg ikke trengt en eneste gave utenom, hadde nok ikke merket det en gang.. =) Jeg har det enda, men det er nok ikke helt støvfritt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå