Gå til innhold

gutten min på 8mnd er bulimiker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt seriøst så spyr han etter var måltid. gelt utan førvarning.

passer godt på att han ikke får i seg mer enn han orker og tvinger i han aldrig mat.

ser ut som om han liker maten mens han spiser, så helt utan varning kaster han upp mestafarten. og dette etter var måltid.

noen som varit borti dette med sina unger? va kan jeg gøre?

hoppas noen kan hjelpe meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kontakte lege syns jeg! Dette høres ikke helt normalt ut nei.

Skrevet

skal til HS på fredag. har en dust til fastlege. hans svar etil alt er ungar er sånne, de har sina perioder. dette sa han til meg i hela graviditet, jaaa kroppen er sånn. dusten glømte si ifran att kroppen ska ikke føde ungen før tidigt.

så til han gidder jeg ikke dra...

uff blir litt redd nå jeg

Skrevet

Det er ikke sikkert det er noe og bekymre seg for, noen barn gulper helt ekstremt lenge.

Venninnen min sin lille gulpet til han var nesten året, det så ut som om han kastet opp, men lukkemuskelen (?) var litt sent utviklet. Dette gikk over, og så lenge barnet ditt holder en stabil vekt så trenger det ikke være noe.

Men, legen glemte og si i fra at man ikke skal føde barn for tidlig? Trodde dette var noe alle viste jeg, eller så missforstå jeg den settningen helt??

Lykke til da:)

Skrevet

jeg er ikke helt sikker om det er bara gulp jeg... han spyr ju under måltidet. ja han har fin vekt og er glad o bli dagen lang men hade varit greit å veta att allt er ok

hoppades att det var noen her inne som kanske visste, blir godt å dra till hs...

jo det der med legen... når jeg var gravid så dro jeg til legen en måndag og klagde på att jeg hade såååå ont og att noe var galt, var då i uke 34 men han sendte meg hjem og sa att kroppen er sånn, neste dag fødte jeg en veldigt liten gutt...

kan ikke komme over tanken att hade han sendt meg till sykehuset eller sagt att jeg ska hålla meg i seng, så kanske kankse hade jeg kunnat hålla gutten min i magen ett par uker till

suck...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...