~Milly~ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 På søndag får vi besøk av et vennepar vi ser sjeldent.. de har med 2 barn på 1 & 4 år. Jeg skal ut i bursdag på lørdagskvelden, og kjære skal bort noen timer på søndag før de kommer, så hadde vært greit med noe som var lett eller kjapt å lage..! Hva i alle dager serverer vi?
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøp in kyllingfilet, krydre og brunes raskt i margarin i panna. Ha i litt olje etterpå og la filetene surre under lokk på svak varme rundt 20-25 min. Lag til en god salat med paprika, tomat, en eller anna type salat, mais, ost, agurk og hva du nå ellers måtte like. Serveres med pommes frites eller ris. Til dessert, hermetisk fruktsalat med is. Du kan jo kanskje ha litt mindre krydder på noen av filetene som barna kan få om de ikke er så hipp på sterk smak. Mine to elsker krydder, men prøver å begrense det noe til lillesnuppa på 14 mnd.
~Milly~ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for tips =) Kyllingfilet var en god idè!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå