Gå til innhold

Noen her som har blitt spådd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser de annonsene på Synske Chani og Heidi på dagbladet.no.

Noen som har prøvd noen av disse? De hører vist til noe som heter Magic circle eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt spådd, men ikke av disse. Derimot av Elisabeth hos team eth, hun var treffsikker. Og Eva- også hos team eth- så nøyaktig hvor ringen min lå da den forsvant!!

Skrevet

Ja, ble spådd for noen år tilbake. Vil ikke akkurat si at alt stemte. Hadde i det minste halvparten stemt, men ikke det engang:(

bortkasta penger og en bitter lærepenge ble resultatet.

Skrevet

Har også blitt spådd av Elisabeth, skremmende hvor treffsikker hun var ja. Både hvordan hun beskrev meg og sambo og vårt forhold, og det hun såg fram i tid. Foreløpig har det hun såg slått til. Gjenstår og se om det blir baby i år eller ikke da:-) For hun såg at jeg ble gravid i løpet av året, og at det ikke ble baby i år(har termin et par dager ut i januar).

Skrevet

Hvordan blir man spådd av Elisabeth da?

Skrevet

Det er ikke så lett, for hun har ikke "vakt" hver dag. På www.eth.no finner du telefonnummer og tider hun er å treffe, men da de er flere på samme telefonnummer er du ikke garantert å treffe på henne dessverre.

Skrevet

Når jeg var 14 år ble jeg spådd av kjæresten til en fakir. Hun sa at jeg kom til å gifte meg med en mann som bodde i et land langt borte, og at jeg måtte ta fly for å komme dit.

Jeg bare lo av det hele, siden hun spådde alt det der i kaffegruggen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...