Nattinatta Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 kan en ønske seg voksipose og høystol som dåpsgave? Eller er det litt for "utradisjonelt"?
Dronningen! Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ja det går vel an... det er jo noe man trenger..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Det kan man ønske seg, men jeg ville foreslått at noen spleiset. For jeg synes at en voksipose er ganske dyr som dåpsgave.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 klart du kan ønske deg det til dåpen!! Til eldstejenta fikk vi sportstrille til dåpen fra mormor og morfar. (hun var 5,5 mnd da hun ble døpt) Syns voksipose og stol er flotte ting å få. Spes posen er jo blitt kjempedyr nå. Da jeg kjøpte til guttongen for 6 år siden kosta den "bare" kr 1700,-
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Mamma og pappa kjøpte kiddo stol til jenta våres når me feira navnedagen hennars. Hadde til storebror etter meg så da mangla eg ein til ho. Ikkje noko problem det. Mamma kjøpte voksi pose til søstra mi når ho fikk sin første og den har gått til den som har hatt bruk for den, så nå får søstra mi den tilbake etter at nr 4 har bruka den. Veldig greit det også så lenge det passar slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå