LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ute på luftetur i går, med Vargar, min 9 uker gamle Irske Ulvehund møtte jeg nabodama. Først spør hun hvor gammel han er. 9 uker svarer jeg. er du sikker at du ikke er blitt lurt, han er jo litt for stor til å være 9 uker? Neida, jeg vet når han er født sier jeg, disse hundene blir store. Jaja, sier hun, vær ikke for sikker, impulskjøp kan fort overraske... Haha, vis meg en person som noensinne har kjøpt en Ulvehund på impuls? Humra hele veien hjem jeg.
Espoir Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe. Jeg kjøper alltid ulvehunder når lysten kommer kastende over meg =) Å, han er sikkert fantastisk søt, da. Jeg elsker hunder, særlig store.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hihi ... greit at de er søte altså, men jeg tror reaksjonen "den må jeg ha, NÅ" er heller sjelden. Bare størrelsen vil forhåpentligvis få de fleste til å tenke seg om en dag eller to ;-)
melkekua™ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Broren min hadde en irsk ulvehund en gang, og den var gedigen....jeg kunne ikke gå tur med den for å si det sånn hehe. Den var vel den høyeste i Norge når den levde.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, jeg har bode full av irske ulvehunder jeg har kjøpt på impuls! Prislappen henger til og med på fortsatt...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Haha, ikke sant! Har vært nøye planlagt i årevis dette, og jeg har til dags dato ikke hørt om noen som har ansaffet en på impuls. Selv om de er innmari søte da! =))
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Aha, det er kanskje det jeg skal gjoere neste gang jeg har lyst til aa shoppe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå