heiamagen Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Heisann, er en snartur innom her og det er jammen lenge siden sist!! Har fulgt med litt på sladder og andre morsomheter da, så jeg er ikke helt ute Dere er en aktiv gjeng, det er supert!! Lurer litt på vinterparkdress og vintersko, er det noen som har noe å anbefale? Er det lurest med dress med eller uten uttagbart fôr? Er fôret i disse dressene så bra at det blir like varmt som en dress uten for med feks ullfleecedress fra feks Nøstebarn inni? hvis det ble forståelig...Kikket på testen av parkdresser på TV2 og tenkte å kjøpe HH-dressen men den er jammen vanskelig å få tak i! Noen som har erfaringer med den og eventuelt vet hvor de fortsatt har den? Tror jeg er litt sent ute med vinterutstyr, ser ut til at butikkene har sluttet å ta inn nytt. Og så sko. Jeg liker ikke at de er stive, da blir det så vanskelig å leke, vil ha borrelås, dessuten er Nore ganske bredbent. Noen tips? Er det kanskje nok med cherroks med fôr? Så et sted at noen anbefalte Kavat og inne på nettsiden til Kavat ser jeg at de har mye som ser ok ut men jeg liker å kjenne litt på ting selv før jeg kjøper. Er det noen som vet om butikker som fører Kavat? Trenger sårt tips slik at jeg kan sende ut mannen på shopping med klare instrukser. Sitter med beina på en stol om dagen med operert akilles. Den røyk tvers av på trening for en mnd siden og jeg er fortsatt umobil i et par mnd til. Kjipt...kan ikke en gang hente i barnehagen eller kjøre bil og det er ikke gøy å være avhengig av andre hele tiden (at jeg ikke klarer å skifte bleier er nok mest kjipt for mannen min
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei og hopp! Så flott å høre fra deg igjen, det er sjeldent. Men akk, så uheldig du har vært med akillesen. Det høres forferdelig vondt ut.. Har "hørt" noen rive den av en gang på volleyballkamp, og det hørtes ikke godt ut, hverken i det det smalt, eller etterpå.. Håper du blir raskt bra igjen! Når det kommer til vinterbekledning og sko, er det veldig individuelt hva man foretrekker.. Men jeg har kjøpt et par kjempefine Geox sko med borrelås og høyt skaft, som brukes som overgangssko (høst og vår), samt et par Sorell vinterstøvler (ikke like glatte som Cherrox - men like varme) som han skal bruke midtvinters. Er veldig fornøyd så langt! Dress så bruker vi fortsatt parkdress fra HH og en fra Exit (arvet) med uttagbart fòr. Bruker det uten foret så langt, og har fleecedress/ ull under. - Når det blir kuldegrader vil vi nok sette inn foret igjen, og fortsette med fleece og ull.. Hva vi gjør midtvinters har vi ennå ikke bestemt oss for.. Men det blir vel en dress med for, som samtidig er vanntett, vindtett og som ikke er for tykk.. LIker at han kan bevege seg fint selv om han har mye klær på. - også er jeg veldig fan av Janus ull, og fleece fra 66ºnord! (men det visste du jo...)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Vi kjøpte dress på barnas hus. Det er en type som er produsert på samme fabrikk som Reima, men som var litt rimeligere. Husker ikke navnet på den i farta. Det som var fint var at det var gummi på hele bena og rumpa. Fint når det kanskje blir mer vått enn kaldt ute på vinteren. Da slipper vi kanskje å gjøre så mye annet enn å skylle av dressen. Slippe å vaske den hver kveld. I butikken sa de at de ikke hadde fått noen klager på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå