meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Skal på introkurs i morgen. Får totalt 4 timer med det. Er det vanskelig?
hit og dit Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Er det eit statistikkprogram? Luerer på om me hadde om det i første klasse. Det er ikkje vanskelig etter som eg husker.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg bruker R som er gartisversjonen (hvis vi prater statistikk). Jeg syntes det var veldig enkelt til statistikkprogram aa vaere!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, vi prater vel statistikk. Jeg har jo ikke noe valg, er jo spss jeg må lære meg på dette kurset. Heter ditt bare R? Er det samme prinsippet?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det er et veldig enkelt program, i alle fall hvis du bruker rullegardinfunksjonene. Krever litt mer hvis du skal skrive kommandoer og sånn, men få trenger det. Går sikkert veldig fint. Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Ok. Vi hadde ikke det da jeg tok metoden på uib for... ehh, 10 år siden. Eller vi måtte hvertfall ikke lære det. Veldig spent.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, du kan laste det ned herifra tror jeg http://www.r-project.org/ Greit aa ha paa dataen hvis du vil trene litt paa egenhaand (kommandoene er veldig like)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk, kaklis:)
cherry coke Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Bruker det nå, men jeg synes det var vanskelig å sette seg inn i. Men går bedre nå. Statark er et bra alternativ.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 Er det såpass vanskelig at man ikke klarer det på 2x2 undervisningstimer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå