Gå til innhold

Noen som kan SPSS her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på introkurs i morgen.

 

Får totalt 4 timer med det.

 

Er det vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det eit statistikkprogram? Luerer på om me hadde om det i første klasse. Det er ikkje vanskelig etter som eg husker.

Skrevet

Jeg bruker R som er gartisversjonen (hvis vi prater statistikk). Jeg syntes det var veldig enkelt til statistikkprogram aa vaere!

Skrevet

Ja, vi prater vel statistikk.

 

Jeg har jo ikke noe valg, er jo spss jeg må lære meg på dette kurset.

 

Heter ditt bare R? Er det samme prinsippet?

Skrevet

Det er et veldig enkelt program, i alle fall hvis du bruker rullegardinfunksjonene. Krever litt mer hvis du skal skrive kommandoer og sånn, men få trenger det. Går sikkert veldig fint. Lykke til!

Skrevet

Ok. :) Vi hadde ikke det da jeg tok metoden på uib for... ehh, 10 år siden. Eller vi måtte hvertfall ikke lære det. :)

 

Veldig spent.

Skrevet

Tusen takk, kaklis:)

Skrevet

Bruker det nå, men jeg synes det var vanskelig å sette seg inn i. Men går bedre nå. Statark er et bra alternativ.

Skrevet

Er det såpass vanskelig at man ikke klarer det på 2x2 undervisningstimer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...