Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 *venter i spenning* Hun har jo termin i morgen!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 ho var innom her i går. så ingen fødsel på ho enda som jeg har fått med meg. mn jeg håper for hennes del at hun har født.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 De fleste fødsler starter på natten, så kanskje prinsessa kom i dagtidlig Eeelller kanskje hun bare sov lenge idag.. hehe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Du da Ophee, har du født?? Du er jo greit på overtid nå
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 nei veitu, et er helt utrolig hvor teit kroppen kan være. ar jo masse vondt. har verken kynnere eller rier. bare mensen smerter.. sykt kjedeig å gå sånn er.. så nå må jeg nesten bare smøremeg med tolmodighet. trur jeg skal ta en liten pause fra BMI i da for jeg blir bare med frustrert av å være her. hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Du får tenkte slik at jo lenger du går gravid, jo mer lei blir du - jo mer ståpåvilje får du når du skal presse ut gullet! Jordmoren min sa "rier kommer ikke til en sliten kropp", noe som stemmer siden de fleste fødsler starter på natten så hvil masse og ta gjerne en pause fra BIM.. man blir litt stresset av å være her inne. Du har mye å glede deg til, du er kjempeheldig som har fødselen i vente. Hilsen mamma til gutt på 4mnd, som ikke klarer å la være å kikke her inne innimellom
babygullz <3 vilde Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 I'm still here!=) bare sovet leeenge i dag, og d har vært sååå herlig=) Er helt uvirkelig at termindagen er i morgen, og at i morgen skal d "liksom" skje.. hehe..jallefall den datoen man trollbinder sg selv til.. blir spennendes å se om jeg får i løpet av natta eller må vente 10 dager til? Snuppa er like velkommen uansett, men må virkelig si hun hadde gledet sin mamma og pappa ekstra masse om hun kom NÅ:D Hvordan ligger dere andre an nå nært termin??=)
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde termin i går, og hadde virkelig håååååååååååååpt at lillegutt skulle komme iløpet av dagen eller natten, men neida. Så nå må vi bare fortsette å vente... Krysser fingrene for deg og for at lillejenta kommer på termindagen:)
babygullz <3 vilde Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 takk =) får håpe lille gutten din kommer i løpet av dagen nå da=) kan jo komme som lyn fa klar himmel har jeg hørt da=D Akkurat nå håper jeg bare snuppa mi helst hadde komt i går=P er såå skutt idag igjen... og så sulten jeg kunne spist en hel hest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå