Gå til innhold

svaaak positiv CB....

baby-klar, ikke helt klar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en Cb imorges , tror jeg har IKM fredag. Der kom opp en veldig svak nesten bare en antydning til strek, men denne ble sterkere etter at ti min var gått... Skal teste igjen imorgen om ikke tante er kommet til da...

Har super mens murring, hatt det litt hver kveld de siste tre dagene, men nå er det liksom hele tiden. Tisser i ett kjør, så hadde liksom troen denne mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge streken kom opp før 10 min så spiller det jo ikke noen rolle om den er svak el ikke da... da er du jo gravid!!!

Gratulerer med nurk!!

Skrevet

Håper jo virkelig det da, men hadde en kjemisk graviditet i vår, og da fikk jeg bare svake positive før tanta kom en uke for sent...

Krysser fingrene ihvertfall :)

Skrevet

Å, da krysser jeg også fingrene for deg, baby-klar!!! Håper det går bra denne gangen, og at det ikke er noe kjemisk grav. Nei, nå skal den sitte ordentlig! Lykke til med ny testing:-)

Fy flate, så spennende dager du har nå:-))) krysse, krysse., krysse...

Skrevet

Vil ikke være gledesdreper, men en strek er ikke ensbetydende med graviditet på CB eller andre tester. Jeg har selv opplevd 4 tynne, blå streker på CB uten å ha vært gravid. Mange andre som også har fått det.

Streken skal være blå og like tykk som den andre - da er du sikker. Også om du får GRAVID på en CBD.

Krysser fingrene for at du er gravid likevel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...