lucky_mom Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Noen bekjente i England spør meg om dette, og jeg har egentlig ikke peiling på hva jeg skal anbefale... Er det noen som har vært litt rundt på forskjellige steder og som kan anbefale noe..?
La Perla Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Det er jo en del bra steder da. Hemsedal og Trysil er blant mine favoritter. Men Voss er flott for barnefamilier også, og det er et sted mange engelskmenn liker veldig godt.
It's all about me Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Trysilfjellet selvfølgelig. Norges største og beste. Masse bakker i alle forskjellige vansklighetsgrader. Kan tilbringe en hel dag ute uten å kjøre samme bakke to ganger.....med mindre man vil ) Og så har de bra afterski på både Skipuben og Laaven......men sistenevnte er å anbefale.
~mamma~ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Røldal er "up and coming". Alltid mye snø :-) Men jeg er ikke så kjent andre steder...
Piri Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Natten på Nesbyen er helt topp! Bakker for en hver smak. Lite og koselig miljø og oversiktlig. Enkelt å reise med tog fra Gardermoen. For mye fyll og drit i Hemsedal.
Sivalur Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Trysil er best! Noe for alle, mange bakker. Har vært i Hemsedal, Geilo, Trysil, Hafjell - av disse stedene er Trysil best. Geilo er genialt for nybegynnere. Hafjell og Hemsedal er ikke noe særlig for nybegynnere. De andre stedene som er nevnt her vet jeg ikke. Har selv hatt med engelske nybegynnere i Hemsedal, de trivdes ikke... de som har vært med i Trysil har digget det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå