Gå til innhold

Jeg skal bli stortingspolitiker jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For den jobben kunne jeg hatt også, dårlig kropp eller ei:-)

Sitter og ser på spørretimen på stortinget nå, og der blir de spurt om både det ene og det andre.

Og svarene består av blablablablablablablablablablablabla......Herr President blablablablablabla svada,svada,svada...

Lurer på om noen blir noe klokere av svarene????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de blir nok ikke det og derfor blir svarene også blablablablablablablablablablablablablabla.............og så får vi regelverk som blir helt sånn blablablablablablablablabla også....dessverre......

Men tanken på å bli aktiv i politikken har vel slått alle og enhver i ny og ne:-)

Skrevet

Ha ha, er det substans det heter? Eller mangel på sådan?

Da kan dere jo se for dere (eller høre...) familiemiddagene i storfamilien vår, med to foreldre og en søster som er aktive i kommunestyre, fylkesting og i utvalg både histen og pisten..... Pluss Karopappa og jeg da... Og min radikale bror og hans fru... Er det rart ungene snakker med utestemme absolutt hele tiden?

Skrevet

Og tenk deg du, at ingen nålevende i min familie er politikere, men vi høres jo ut som en big italian family anyway:-)

Ute- eller inne, shit samme det, bare vi får mat og drikke:-DD

Skrevet

He he, da er det kanskje litt innhold i samtalene hos dere da? Well, som du sier, mye er gjort med mat og drikke :)

Skrevet

Ja, og vet man ikke svarene er det jo bare å ringe en spådame ;-)))) At telefonregningen ble stor synes jeg ikke er halvparten så alvorlig som at en person som er valgt av folket til å bidra til styre og stell faktisk trenger hjelp fra en spådame sånn 3 ganger om dagen i snitt....!

Skrevet

Ja, det virker unektelig litt useriøst!

Skal ikke si mere om henne for da blir det veldig personlig rettet og slikt holder jeg meg for god til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...