Rosie the riveter Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Dere som er eller har vært gravide på vinteren, hvor har dere kjøpt vinterjakke? Nå har jeg vært i hver eneste butikk i byen og omegn og har ikke funnet et eneste sted de selger vinterjakker til gravide. Eller, det er ikke helt sant...fant en på Polarn o Pyret, men den kosta j 2000 kroner! Jeg har ikke råd til å bruke så mye på en vinterjakke. Noen som har tips om nettbutikker eller noe?
Prinsemammaen Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg brukte bare Canada Goose jakka mi da jeg var gravid. Fikk såvidt plass til magen inni der. Ellers hadde jeg på meg tykk genser inni, og jeg var kjempevarm av meg, så gikk ofte uten å ha igjen glidelåsen...
frk Nilsen Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjøpte en A-formet ullkåpe på H&M(vanlig damejakke, ikke mamma) til 4-500,- i fjor. Brukte den så å si hver dag fra Oktober til pode ble født i Januar. Hadde ullgenser under, og var ikke kald, selv i flere minus.
melkekua™ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøpte en ulljakke på www.mammahuset.no - i en restkasse de hadde. Sjekk der inne )
Gidder ikke! Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, jeg har en sånn A-formet ullkåpe fra H&M som jeg brukte langt ut i svangerskapet i en større str, i tillegg til en ikke såå lekker grønn parkasaktig kåpe fra Cubus i enda noen større str på slutten. Funker som regel hvis man går opp en str eller tre;)
flashdancepants Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjøpte a-line-aktig kåpe og "sydde ut" knappene etterhvert som jeg ble tjukkere. Det fungerte veldig bra. Så kan man sy den tilbake senere å bruke den etter graviditeten også!
flypapir Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Har sett noen på polarn o.pyret! De har også noen på http://www.motherhood.com/home.asp?website_Id=1&MasterCategory_Id=0
mammatil4gull Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 kjøpte boblejakke på b-ypung til 200 jeg i xl .. bruker vanlig vis m .. og den holdt fint hele svangerskapet , etterpå ga jeg den vekk fin som mammajakke i mange farger
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Første gangen brukte jeg ei bobblejakke kjøpt på ei moteforetning til et par hundre kroner. VeroModa eller noe sant.... Andre gangen brukte jeg Bergansjakka mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå