Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, Nunne. Leste lenger ned her om blødningene dine i går. Har det fortsatt i dag? Det var kjipt! Men, det trenger jo ikke bety at det har gått galt. Si ifra når du får svar på blodprøvene dine. Også til orientering: En venninne blødde tilnærmet likt som under mensen de tre første månedene hun var gravid (fikk derfor først vite at hun var gravid etter at det hadde gått 3 måneder). Akkurat det er ganske sjelden, men det skjer.

Men med deg så får vi håpe at det blir med denne blødningen, og at spiren(e?) klorer seg fast.

Masse lykke til i hvert fall, tenker på deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, har ikke hatt muligheten til å følge med idag :)

Det blør enda, som en helt normal menstruasjon. Ringte legen jeg var hos på mandag, og jeg skal inn imorgen tidlig for en ny blodprøve. Den jeg tok på mandag viste at jeg var gravid da, tross veldig tidlig.. Det visste jeg jo, da.. Men nå skal jeg få beskjed om det er noe fremdeles på fredag. NÅ ER JEG GLAD VI HAR PRIVATLEGE!!! Er årsmøte på fredag, og planlegging av Paristur med noen vennepar på søndag, og MÅ slippe bomben om jeg er gravid da mtp tidspunkter de ønsker å reise osv... Derfor er det greit å kunne vite med sikkerhet!!

Med min førstemann, skjedde det samme. HAdde blødning, dog bare en gang, og litt klumpete. Da viste det seg at min datter skulle vært tvilling, og at jeg aborterte ett foster. Aldri plaget meg, men jeg syns nå ikke det er noe hyggelig å gjenoppleve det for det.

Det er visst noen som kan blø sånn frem til 4 mnd pga østrogen og progesteron.. Gud vet hva det er. Egentlig blåser jeg i hva det er og hvorfor- jeg vil bare ha svar på om jeg er gravid eller ikke.. Høres kanskje kynisk ut, men!!

Skrevet

Fader heller, altså! Men så bra du får svar såpass fort, er jo ikke noe særlig å gå og ikke vite slikt! Det kan jo kanskje tenkes at det skjer igjen som det ved forrige graviditet? Ikke noe kjekt, men...

Synes ikke du er kynisk, en MÅ jo få vite. Og så er det jo veldig greit å ha en slik "avslappet" holdning til det hele.

Ønsker deg i hvert fall lykke til, så må du huske å oppdatere, da:-)

Også så heldig du er med tanke på Paristur, a'gitt!! Gravid eller ei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...