løvepus-74 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei, vi er inne i PP2 og venter spent på om det klaffer denne perioden. Har IKM rund den 21.10. Litt om oss så er vi gift og har vi to små jenter på 2 og 4 år - har nå lyst på en liten en til! Fint å ha en tråd for oss som er "litt" eldre og som kanskje fokuserer på litt andre ting enn småripsen..he..he... Håper det blir en kort visitt for oss alle her inne iallefall.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei : ) Kjempe koslig her inne : ) Mye roligere en på Bli gravid. Håper du får et kort opphold da, jeg fikk akkurat mensen, så blir nok en god stund til ja !!
løvepus-74 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hei Tjorven - hærlig nick! Jeg føler meg ofte som henne og lignet litt i barndommen:-)) Tenker som du at det er godt å ha en litt roligere tråd! Mange her inne har også barn fra før og vet litt mer om hva dette dreier seg om, selv om vi også har tanker og følelser rundt det å prøve. Jeg er av den veldig utålmodige typen og testet som en gal og lette etter symptomer i forrige PP.
tjorven- nr 3 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Takk : D Ja, får litt mer fornufige svar her fra eldre jenter- damer. Har selv 2 barn på 6 og 9 år, så ønsker oss veldig en attpåklatt nå : ) jeg er og fryktelig utålmodig, men ikke testoman , men symptom jeger er vi nok alle ja ; ) prøver å slappe litt av oppi denne prøvingen, men det er sannelig ikke lett nei....Denne pp hadde jeg ingen symptomer, så når mensen kom i dag var jeg godt forberedt...selv om jeg er litt skuffet og ja!!
fått attpåklatt Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hei Løvepus! Koselig at du kommer inn her! Trenger litt mer aktivitet her inne blant de voksne, selv om de som er her er superkoselige!!
løvepus-74 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk:-)) Godt å ha noen å deler tanker og følelser med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå