Gå til innhold

Melder meg også inn:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi er inne i PP2 og venter spent på om det klaffer denne perioden. Har IKM rund den 21.10.

 

Litt om oss så er vi gift og har vi to små jenter på 2 og 4 år - har nå lyst på en liten en til!

 

Fint å ha en tråd for oss som er "litt" eldre og som kanskje fokuserer på litt andre ting enn småripsen..he..he...

 

Håper det blir en kort visitt for oss alle her inne iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei : )

Kjempe koslig her inne : ) Mye roligere en på Bli gravid.

Håper du får et kort opphold da, jeg fikk akkurat mensen, så blir nok en god stund til ja !!

Skrevet

Hei Tjorven - hærlig nick! Jeg føler meg ofte som henne og lignet litt i barndommen:-))

 

Tenker som du at det er godt å ha en litt roligere tråd! Mange her inne har også barn fra før og vet litt mer om hva dette dreier seg om, selv om vi også har tanker og følelser rundt det å prøve. Jeg er av den veldig utålmodige typen og testet som en gal og lette etter symptomer i forrige PP.

Skrevet

Takk : D

 

Ja, får litt mer fornufige svar her fra eldre jenter- damer. Har selv 2 barn på 6 og 9 år, så ønsker oss veldig en attpåklatt nå : )

jeg er og fryktelig utålmodig, men ikke testoman , men symptom jeger er vi nok alle ja ; )

prøver å slappe litt av oppi denne prøvingen, men det er sannelig ikke lett nei....Denne pp hadde jeg ingen symptomer, så når mensen kom i dag var jeg godt forberedt...selv om jeg er litt skuffet og ja!!

Skrevet

Hei Løvepus!

Koselig at du kommer inn her! Trenger litt mer aktivitet her inne blant de voksne, selv om de som er her er superkoselige!!

Skrevet

Tusen takk:-)) Godt å ha noen å deler tanker og følelser med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...