Gå til innhold

Jeg skifter nå nick....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har nicket mitt vært Mortiltreherligesmå. Er så lei av det nicket at jeg bare må fornye meg ;DDDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig nick:)

 

 

Kan jeg spørre hva alle de tallene og tegnene betyr som er foran nicket? Er det noe jeg ikke får fram på min data bare?

Skrevet

Det var ett oppmuntrende fint nick.... kjente solstrålende traff kinnet mitt...hehe:))

Skrevet

Hvorfor er det ikke slik at alle de gamle innleggene skifter underskrift når man skifter nick? Blir så vansklig å følge med da.

 

Solstrålenicket passer fint inn nå på høsten, iallfall.

Skrevet

Takk for komplimentene :)))

 

 

Har sett et nick som er ganske så likt på dib også, og da er det greit å skifte. Og så er det kjekt med forandring ;D

Skrevet

Kokkelimonke...

 

Alle de tegnene blir et hjerte når du ser på innleggsforsiden :)

Skrevet

Veldig fint nick :)

 

Jeg har også alltid lurt på hva alle de tegnene betydde hos ulike nick, kjekt å vite.

Skrevet

Å beklager så ikke det jeg..men nå så jeg det med hjerte:) Hvordan får du til det? Jeg også vil hehe.. Er veldig treg med slike ting.. Mannen pleier å le hjertelig av meg når jeg prøver å forstå data..

Skrevet

Satte de tegnene foran selve nicket, og da kommer det av seg selv (Jeg kopierte tegnene av noen andre ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...