~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hittil har nicket mitt vært Mortiltreherligesmå. Er så lei av det nicket at jeg bare må fornye meg ;DDDD
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Herlig nick:) Kan jeg spørre hva alle de tallene og tegnene betyr som er foran nicket? Er det noe jeg ikke får fram på min data bare?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det var ett oppmuntrende fint nick.... kjente solstrålende traff kinnet mitt...hehe:))
blond Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor er det ikke slik at alle de gamle innleggene skifter underskrift når man skifter nick? Blir så vansklig å følge med da. Solstrålenicket passer fint inn nå på høsten, iallfall.
~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for komplimentene )) Har sett et nick som er ganske så likt på dib også, og da er det greit å skifte. Og så er det kjekt med forandring ;D
~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Kokkelimonke... Alle de tegnene blir et hjerte når du ser på innleggsforsiden
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Veldig fint nick Jeg har også alltid lurt på hva alle de tegnene betydde hos ulike nick, kjekt å vite.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Å beklager så ikke det jeg..men nå så jeg det med hjerte:) Hvordan får du til det? Jeg også vil hehe.. Er veldig treg med slike ting.. Mannen pleier å le hjertelig av meg når jeg prøver å forstå data..
~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 Satte de tegnene foran selve nicket, og da kommer det av seg selv (Jeg kopierte tegnene av noen andre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå