Gå til innhold

Tror slimproppen min gikk i går!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex i går, og jeg gikk og "tømte" meg som vanlig etterpå. På natta da jeg måtte opp på do igjen så kom det ut noe som høres ut som en slimpropp på det jeg har lest her inne i hvertfall:) Kom noen bitte-bitte-små flekker med blod også. Krysser fingrene jeg! Er trossalt 40+5 idag, hehe:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres ut som det er den da:-) Håper det skjer noe snart - krysser fingrene for deg!

Skrevet

Ja håper det! Ble litt usikker siden vi har hatt sex, for det kan jo være helt andre ting.. men det så litt mer annerldes ut, så staser på den jeg;) Mitt mål er baby før helga, hehe..

Skrevet

Hehe - ikke greit å vite nei;-) Men sex setter jo ofte i gang ting da! Skulle så gjerne hatt baby før helga jeg også - bare ikke på dagtid torsdag eller fredag;-P Bhg har nemlig planleggingsdager og barnevakten er på jobb på dagtid.. Men man kan vel ikke være storforlangende når det gjelder fødsel!

Ikke sett noe til noen slimpropp her, men det gjorde jeg ikke sist heller. Er 39+3 i dag, hadde sett for meg at han skulle ha kommet ut nå, av en eller annen grunn (hadde menstermin i går). Men begynner å innse at det faktisk er en mulighet å gå over... Gjorde ikke det sist, så sikkert derfor jeg har vært så opphengt i at jeg tror jeg får før.

Skrevet

Ja da skjønner jeg godt at du tror du får før, vi får i hvertfall satse på det:) Skal ikke se bort ifra at det bli de dagene det passer dårligst, hehe.. Det er ofte slik. Men da finne du sikkart en ordning på det:)

Trodde egentlig også at jeg skulle få før, pga. mens-terminen og UL-terminen er kjempeforskjellige. Men føler at UL er mest rett da;) Hadde mens-termin 16/9:P Så det er lenge siden, hehe. Tror jeg kan se bort ifra den!

Skrevet

16. september?! Ojsann!! hehe! Satser på at det er UL - terminen din som stemmer da ja:-)

Denne gangen har jeg akkurat en uke mellom mens og UL termin. Sist hadde jeg kun 1 dags forskjell, og han kom noen dager før begge terminene. De kommer vel ut til slutt, uansett! Blir bare litt smårar av å gå og vente og tro at noe skjer hver gang man får litt vondt... Og så blir man skuffet hver gang vondtene gir seg etter ei stund..

Skrevet

Jeppjepp, jeg ble gravid rett etter jeg slutta på pillene, så aner ikke åssen syklusen min har vært. Men jeg stoler på ultralyden:) Føles i hvertfall ut som om det har stemt sånn noenlunde fra uke til uke. Vi får krysse fingrene for hverandre:) Satser på barnets fødselsdato blir 10.10.08:)

Skrevet

Ble jeg også sist:-) Denne gangen ble jeg gravid fordi vi var litt uforsiktige i en stakkars mnd... Hehe! Men det er jo bare koselig med en lillebror til turboen på to:-)

Hvor skal du føde, forresten? Jeg skal på St.Olavs igjen.

Da satser vi på 10.10.08! :-)

Skrevet

Hihi, kan godt være slimproppen din ja. Vi hadde også sex før leggetid igår. Var også rett på do som vanlig. men da jeg skulle tisse i løpet av natta og to ganger i løpet av dagen idag kom d masse seigt farga slim. Hadde tilfeldigvis jordmortime også idag...Og hun kunne utifra mine forklaringer og urinprøven konstatere at det var slimproppen:)

Er 39+3 idag. Håper jeg ikke trenger gå så lenge til nå. men merker ikke kroppen gjør seg klar på noen som helst annen måte...Og man kan jo gå lenge etter slimproppen er gått...

Håper vil slipper gå over helgen begge to:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...