Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Tror jeg skal ha laks her idag.. Føler for å ha litt fisk idag..
~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Her blir det kyllingklubber, poteter, grønnsaker og Bearnicesaus
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Siden barna er hos besteforeldre og mannen bortreist blir det rester fra i går på meg. Torsk med grønnsaker.
yasmina Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Middag i dag inntas paa Foodcourten paa en eller annen Mall.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Her i huset blir det reinsdyrskarbonader med viltsaus, potet og grønnsaker.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Gryterett til far, poteter og renskåret svinekjøtt til småen og pizza til mor - alle fornøgde:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Off jeg er ett svakt menneske.. Nå har jeg sendt meld til mannen å spurt om han gadd ta med seg hjem pizza til barna, kinamat til meg og det han vil til seg selv.. Og han svarte ja med en gang. (tør ikke noe annet med denne hormonelle tikkende bomba). Så tenkte ingen middags laging idag. Så skal vi bruke resten av ettermiddag og kveld og rydde og vaske litt i huset. Det trengs.. Har en del jeg ville få gjort disse siste dager før neste ankommer..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har hatt stekte pølser med mos.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Her blir det ovnsbakt laks med mandelpotet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå