Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer med dagen godjenta vår:) Ble ikke en lillebror eller søster på dagens hennes da..men godt er det..hehe:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR ,JA,DEG VIL JEG GRATULERE HA EN FIN DAG,OG LYKKE TIL MED FØDSELEN :-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 hipp hipp hurra for christina!! Gratulerer såå mye! Håper godjenta deres får en fin dag! =) Og.. klokka er jo fortsatt bare halv ti.. så er jo ikke noe umulighet med søster eller bror.. hehe
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 tusen takk dere:) nettopp vært hos jordmor nå...er visst blitt veldig moden, så kansje til helgen..håper det!!
winneboo Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer så mye 8 oktober er en fin dag Datteren min har nemlig også bursdag idag, hun blir 3 år. Lykke til med fødsel
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer med dagen til datteren din også
Honningmelon Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Grattis med dagen! :-) Jenta mi blir 2 år 20 november.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Gratulerer så masse med en nydelig 2 åring:) Min snuppa blir også 2 denne måneden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå