Gå til innhold

jeg har blitt miljøvennlig :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hvertfall bittelitt

har kjøpt meg 4 tøyhandleposer på kiwi,og skal slutte å bruke plastikkpose :0

veldig grei ordning på kiwi syntes jeg,for der kan du få ny pose når den gamle har gått i stykker.

så gjennstår det å se om jeg klarer å huske å ta med meg tøyposene når jeg skal handle..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ogsaa saa og si sluttet med plastposer. Naa som vi tar med toyposer selv skjoenner jeg ikke helt hvorfor vi ikke startet for lenge siden, for det er saa deilig aa slippe alle posene!

Skrevet

men hva gjør du med søpleposer?

kjøper du avfallsposer på rull i butikken?

Skrevet

Vi prøver å bare ta med så mange plastposer som vi trenger til søppel/resirkulering hjemme. Enig i at tøyposer er bra altså!

Skrevet

Me har ikkje poser på søpla, kun på det som Må pakkes inn, som kaffegrut og matrester. Ein gang skal eg bli så miljøvennlig at eg har kompost også, men det funker ikkje per idag.

Skrevet

Jeg har også kjøpt handleposer, på Prix. Problemet mitt er at jeg aldri husker å ta de med meg til butikken. Og de gangene jeg har husket å putte de i bilen, så glemmer jeg å ta de med inn på butikken. Ikke alltid like populært når man står i kassa, har betalt og bare må stikke ut i bilen å hente nettene! Iallfall er det dumt når handlekøa bak er laaaang!

Men hender jo at jeg sender guttongen ut til bilen da...

Skrevet

Vi har begynt aa kjoepe inn nedbrytbare poser til soeppel. Hvis man kjoeper i store kvanta fra gartneri blir det ikke saa mye dyrere enn handleposer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...