Gå til innhold

Onsdagsværet hos dere da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her regner det kattunger!!!! Og er helt grått av regnskyer, var og hentet posten og da virket det ikke så kaldt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som vanlig, straalende sol og 36 grader :)

Skrevet

Overskyet, 7-8 grader. Fint innevær når man har 1000 jobbrelaterte skriblerier som må være ferdig til fredag,mangler bare litt motivasjon:-/

Skrevet

overskyet, vind men hele 9 grader:))

Skrevet

I morges snødde det tett. Det la seg litt oppe hos oss siden vi bor ganske høyt oppe, men ikke lenger nede.

Snødde og regnet om hverandre helt til vi skulle gå ut ca 10.30. Da sluttet det. Har vært fint vær etter det. 3-5 grader og overskyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...