Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Her regner det kattunger!!!! Og er helt grått av regnskyer, var og hentet posten og da virket det ikke så kaldt....
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Overskyet, 7-8 grader. Fint innevær når man har 1000 jobbrelaterte skriblerier som må være ferdig til fredag,mangler bare litt motivasjon:-/
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 overskyet, vind men hele 9 grader:))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 I morges snødde det tett. Det la seg litt oppe hos oss siden vi bor ganske høyt oppe, men ikke lenger nede. Snødde og regnet om hverandre helt til vi skulle gå ut ca 10.30. Da sluttet det. Har vært fint vær etter det. 3-5 grader og overskyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå