Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Men har ikke fått kjøpt noen barselgave enda. Hva ville dere tenkt om barselbesøk som kom uten gave?! Planen er jo å kjøpe noe, men bor ett stykke fra butikker osv!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Si at du kjøper noe senere, for du ville gjerne se hva de hadde fått fra før av;) Det gjorde jeg til ei veninne. Så ikke det ble så mye av akkurat de samme størrelsene osv.. Og få spurt nå etter fødselen om det var noe spess de trengte:) De er nok krye bare de får lov til å vise frem babyen:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Kjøp med en blomst (eller noe godt) fra kiosken på sykehuset. Jeg hadde ikke reagert om det kom noen uten gave, men om du synes det blir ubehagelig så sier du bare at gaven kommer etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Er ikke på sykehuset, er hjemme.. Tror ikke det gjør noe, får bare beklage meg og si at det kommer ved neste besøk. Ville bare høre hva om noen her hadde reagert, men det virker jo som om dere ville tatt det hele med ro (tror ikke jeg ville reagert selv heller)! HI
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Nei, det er jo bare å si det som det er at du ikke har fått ordnet det enda, men at du kommer med gave senere. Da kan du jo spørre hva de ønsker seg også Men jeg ville kanskje svippet innom og kjøpt med noe godt jeg da... Litt frukt, litt godteri, en kake, et ukeblad, en blomst eller noe sånt... Kommer jo an på hvem det er, men er alltid hyggelig å ha med seg noe på barselbesøk. Evt. hvis det er noen oster, spekemat eller noe sånt mamman har drømt om i svangerskapet;) *drømmer selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå