tassto Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Menstermin er 23. april, men på tidlig UL i går fikk jeg termin 18. april. Hvilke av de to er den mest riktige tror du? Skal ikke på ordinær UL før i slutten av november. Spent på hva de kommer fram til der :-) Ikke at det har så veldig mye å si altså, men man er jo litt spent.....
jejeje Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde menstermin 13 januar. På tidlig ultralyd fikk jeg termin 15 januar. På ordinær ultralyd fikk jeg termin 18 januar.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Fikk tremin framskyndet med en uke på ul. Har fått termin framskyndet på alle ul, og alle barna mine er i tillegg kommet førul-termin, altså i goood tid før mens-termin:=) Stoler absolutt mest på ul-termin!
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 I mitt tilfelle stoler jeg også mest på UL termin. Min menstermin er 29 april, men legen sin termin er 22 april (jeg har 29 pga 35 dager syklus, men legen ville bare bruke 28 dager)... Jeg har vært på to tidlige ultralyder, en i uke 7 (fikk da termin 26 april) og en i uke 11 (fikk da termin 24 april). Det er ikke lett dett med termin... Som gynekologen min sa, så er det bare 4% som kommer på termin. Og hun ville forholdt seg til den termin man får på ordinær UL i uke 17-19. De kommer uansett når de kommer. Med førstemann så sa ultralydene 2. juli hver gang. Min termin var 26 juni. Gutten vår kom 10 juni.
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 sist hadde jeg mens termin 27 sept, ul termin 03 okt, jenta kom 06 okt denne gangen har jeg menstermin 25 feb og ul termin 26 feb så d er vel nokså likt..... tror ikke jeg går over tida, av en eller annen grunn ...
småsmurf Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Det spiller jo absolutt ingen rolle, når det bare er snakk om dager, eller ei uke i forskjell. Men jeg hadde termin 9 feb, etter egen utregnet menstermin, tidlig ul var termin 11 feb, legen hadde 10 feb. På ordinær ul ble det 9 februar.. Så jeg sitter vel med en tass i armene senest ca 20 februar=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Med førstemann ble jeg på tidlig UL (uke 9) satt tilbake ca 4 dager. På ordinær UL ble jeg satt 4 dager tilbake ift eggløsningstermin og 3 dager ift menstermin. En stooor gutt ble født dagen før UL-termin! Denne gangen har jeg menstermin 31.mars og eggløsningstermin 13.april (pga lang syklus). På tidlig UL (uke 11) mente legen jeg var en dag lenger på vei enn eggløsningstermin, så denne stemmer ganske bra. Regner med å få UL-termin rundt 12.-13. april Babyen kommer nok når den er klar, men er jo greit å ha litt kontroll ift overtid og evnt planlagt ks!
tassto Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Tusen takk for svar alle sammen! Går for 18. april jeg. Så får vi se hva ordinær UL viser :-)
Nala82 Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Var på to tidlige ultralyder, jeg. Fikk 8. februar første UL i uke 8, så 5. februar på andre UL i uke 14. Så kom ordinær UL, da fikk jeg 16. februar. Menstermin er 11. februar så det blir spennende og se når jenta har tenkt seg ut
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 en venninnen av meg, ble satt tilbake nesten 4 uker på den ordinære UL'en.... kjedlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå