Gå til innhold

Så utrolig kvalm,,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh for et svangerskap denne gangen. De tre første mnd var jeg så utrolig plaget med kvalme, og måtte jobbe bare mindre og mindre. Når kvalmen gikk over kom den hersens bekkenløsningen. Trodde det var ille i sommer, helt til jeg møtte veggen får en ukes tid tilbake. Jeg kan jo nesten ikke gå. Har gått sykemeldt...

De siste dagene har jeg i tillegg våknet med sinnsyk kvalme... Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i i 7 og en halv uke til...

Dette ble veldig klagete, sorry. Måtte bare få det ut. Mine to foregående svangerskap har jo vært en drøm, og jeg har alltid elsket å gå gravid. Men nå.......

Lykke til alle sammen. Vi får bite tennene sammen den siste tiden:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid det blir slik man har tenkt nei. Har også hatt ett tungt svangerskap denne gangen sammenlignet med de andre tre. MEN, nå er det bare innspurten igjen!! Ligger litt foran deg i løypa, men kan trøste deg med at jeg ikke synes det er lenge siden det var 7 uker igjen. Det går fortere enn du tror :) Ønsker deg lykke til de neste ukene, tenk på alle de du har bak deg!!

Skrevet

Jeg har også syv uker i igjen og har vært veldig kvalm den siste tiden. Har ikke vært særlig kvalm hittil i det hele tatt. Jeg har funnet ut av det beste er og spise litt nesten hele tiden. Må neste spise litt hver andre/tredje time og hvertfall ikke bli sulten og heller ikke stappmett.

Det er vel bare å stå på, det er jo ikke lenge igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...