Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har i det siste noen ganger fått forferdelig vondt i lysken, det kjennes ut som den snurper seg sammen, det kommer veldig brått, så går det også fort over. Selv om jeg ikke vet hvordan det kjennes ut å ha rier, har jeg beskrevet smerten med at det kjennes ut som jeg har rier i lysken. Så var det ei som sa til meg at det kanskje kunne være krafttige kynnere. Lurte på om noen andre har opplevd dette å i såfall vet hva det kommer av? Er 33+1..
lykkelig-mamma Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Vet akkurat hvordan du har det! Får det noen ganger i løpet av dagen, kjennes ut som kynnere eller en kortvarig kraftig strekk i lysken. Vondt, men går fort over.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 samme her, er nok bare ligamentbåndene som strekker seg dessverre
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Okei.. Hadde jo håpet de kunne føre til noe. Hehe, menmen.. takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå