Gå til innhold

"kynnere" i lysken!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste noen ganger fått forferdelig vondt i lysken, det kjennes ut som den snurper seg sammen, det kommer veldig brått, så går det også fort over. Selv om jeg ikke vet hvordan det kjennes ut å ha rier, har jeg beskrevet smerten med at det kjennes ut som jeg har rier i lysken. Så var det ei som sa til meg at det kanskje kunne være krafttige kynnere.

 

Lurte på om noen andre har opplevd dette å i såfall vet hva det kommer av? Er 33+1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det! Får det noen ganger i løpet av dagen, kjennes ut som kynnere eller en kortvarig kraftig strekk i lysken. Vondt, men går fort over.

Skrevet

samme her, er nok bare ligamentbåndene som strekker seg dessverre

Skrevet

Okei.. Hadde jo håpet de kunne føre til noe. Hehe, menmen.. takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...