Babylove og knøttet Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei, lurte på om det er dumt å prøve å gå ned litt i vekt mens man prøver? Jeg er hvertfall 5-8 kg over trivselsvekt, men likevel godt trent. Men ser for meg at et svangerskap kan være lettere om jeg går ned litt i forkant. Da får jeg inn noen nye kostholdvaner som kan være bra å ha i svangerskapet. Er det noe som sier imot? Jeg er 79 kg og 170 cm høy.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 heisann Jeg er ca 10kg over trivselsvekta mi, så jeg har startet så smått på vektklubben.no Det er gratis :-) Driver ikke med skikkelig slanking, men passer mer på hva jeg putter i munnen. Prøver å få bedre vaner med tanke på vanndrikking og småtrening også :-) Og det er kjempegreit å få oversikten over dagen inne på den siden. Ser bare på det som en sunn start på en evt. graviditet jeg. Tror det er helt ok å gjøre det på denne måten. Men tror kanskje ikke det er like anbefalt å starte på strenge dietter? :-) Lykke til
superspent75gravid Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Heisann, Det er absolutt ikke farlig å slanke seg i prøvefasen... Jeg ble gravid men ungen min mens jeg slanket meg. Man må bare passe på at man gjør det med sunn mat, frukt, fysisk aktivitet og rikelig med vann. Som regel tror jeg at de fleste lever mye sunnere i en slik periode, og at det derfor bare er bra for fosteret hvis du skulle bli gravid. Du må selvfølgelig begynne å spise litt mer etter unnfangelsen... Lykke til;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå