Gå til innhold

Hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har gått i bhg. ca. 1 mnd. nå. Jeg har vært jobbsøker.

Han hadde normal tilvenning, og var der hver dag i 2 uker for å venne seg til det før jeg begynte å gi han fridager. Men han ahdde korte dager, å nå har han hatt 1-2 fridager i uka ved siden av. Nå har han høstferie.

Men fra 1 nov. så skal jeg begynne å jobbe 100%.

Så han får jo 3 uker i bhg. før jeg begynner å jobbe. Han trives godt i bhg. Men blir jo lei når kl. nærmer seg 15.. Å det er sjeldent han har vært der etter det. Regner med at det blir litt gråting nå etter ferien, men at det går fort over.

Hvordan ville dere gjort det med bhg. nå da, frem til jobben starter? Usikker på om jeg skal gi han mye fri, eller om det bare vil gjøre det værre når jeg plutselig går ut i full jobb.. Han kan jo evt. være i bhg. hver dag, men kortere dager..

Men fra nov. så blir det fulle dager som regel hver dag. Kan vel hende jeg en å annen gang kan få mamma/pappa til å hente han tidligere.

Sønnen min er 19 mnd. nå.

Hilsen alenemor.. Som gruer seg litt til så lange dager uten lillegull.. Men det må til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville hatt han så mye som mulig hjemme jeg.. hatt han ett par dager i bhg i uka.. kos dere sammen nå de sistse ukene før stress og mas begynner..

Skrevet

Ja, jeg har jo lyst til det. Bare det ikke gjør det vanskeligere for han når han plutselig MÅ være der fulltid.. Men det er jo seff. vanskelig å si på forhånd..

Takk for svar!

Andre med synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...