Babylove og knøttet Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Så det er jo sannsynlig at det er el jeg merker. Men det berømte el-slimet er ikke sånn som jeg ser at alle beskriver. For meg er det bare en forandring fra normalt. Kan det likevel være? Som jeg har hørt skal det være veldig mye og tykt slik at man kan "dra" det mellom to fingre (unnskyld detaljene) Men med meg er det lite. Men likevel sånn tykk konsistens og slimete. Noen som har peiling? (har dessverrre ingen el-smerter...) Og enda et spørsmål, noen andre som får veldig hard mage av å ta folat?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Har du kikka på pernille.info? Der er det skikkelige beskriveler av slimet. Jeg har aldri hørt at det trenger å være så veldig mye av el-slimet jeg da. Men at konsistensen endres er jo da poenget med det. Det skal visst se ut som eggehvite, men kan være litt hvitt i også (trenger ikke være blankt). Men som eggehvitte i konsistensen da.
Babylove og knøttet Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja det er litt som eggehvite:) Så da er det sikkert det da!! Jippi! Jeg håper og krysser fingrene. Men egget slippes vel ikke før et par dager etterpå om jeg har forstått det riktig?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 siste dagen med el-slim tror jeg:) Men sædcellene kan leve en del døgn inni oss. så er er bare å gjøre noen innskudd rett før også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå