Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har IKM på søndag ca,,,,men i går hadde jeg litt sånn mageknip hele veien, som kom og gikk i bølgedeler. Og utpå kvelden var jeg litt sånn uvel. syns det var litt merkelig,pleier aldri å var sånn. hadde jo en billigtest liggende, så tok den i 19-tiden, men var selvfølgelig negativ. Kan kroppen reagere med f.eks. å være uvel før det slår ut på HCG'n?? er jo tidlig å teste enda, og jeg tok den jo på kvelden (sånn litt for å trøste meg sjøl - he,he:-) erfaringer??
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan uvel var du egentlig? Man kan ha mange rare symptomer når man er gravid, men uvel er littt for generelt til å vurdere syns jeg:) Magesmerter er vanlig, stikninger f.eks. Og oppblåst mage og/eller forstoppelse også.
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 var litt småkvalmen/uggen, liksom..... mageknip eller stikninger så du kaller det, ja... e vel bare til å smøre seg med tolmodighet noen dager til...åsså blir eg vel skuffa atte en gang......:-) sukk:-)
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 men det va sant, ja.... kan kroppen reagere med slike symptomer før det slår ut på HCG'n da??
meg & to små vampyrer Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Symptomene kommer vel som en reaksjon på at kroppen produserer hcg. Men man kan jo kanskje merke det selv før det slår ut på en test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå