Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Og det har stemt? (eller noen hvor det ikke har stemt...?). Jeg har veeeldig følelsen av at det store skjedde i går men det er kanskje litt galskap? Pleier liksom ikke å ha "følelsen" av ting...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jepp, merket det samme kvelden. Det var en særegen kribling i magen og jeg bare visste at det var skjedd. Sikkert ingen lærebøker som kan bekrefte at det går ann, men jeg visste og følte at det var "i boks". Må sies at jeg visste jeg hadde eggløsning den dagen. Følelsen viste seg å stemme. Vi hadde oss igjen for noen dager siden. Også da hadde jeg eggløsning. (graviditet må planlegges ift et handicap og medisinbruk), men jeg fikk ikke samme kriblinga i magen da, så nå gjenstår det å se om det ble bom denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg visste det. Da vi var ferdig sa jeg inni meg: Der satt'n! Så tenkte jeg ikke noe mer på det før jeg testet positivt nesten 3 uker etter :-D.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 merket det også med en gang. puppene ble omtrent umiddelbart ømme og jeg fikk mensmurringer.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Da satser jeg på at jeg er en "av dere" og tester positivt om noen uker Tenkte og at "der satt'n", tenkte det til og med på forhånd - at har vi sex nå så blir jeg gravid. Merkelige greier, får se om det stemmer, håper det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jepp:-) En følelse av at nå skjer det og det stemte. Jeg testet med nr 3, fikk negativt svar, men var bombesikker og noen dager etter slo det ut. Tror vi kan stole på intuisjonen mer enn vi kanskje gjør. Iallefall har jeg lært meg å gjøre det i større grad jo eldre jeg har blitt.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, jeg var helt sikker! Visste tilogmed at det var en gutt. Men jeg testet negativt på ikm, og dagen etter kom mensen. Så min magefølelse skal jeg aldri stole på igjen! Har forresten heller aldri følt noe sånt før, og har prøvd en stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå