Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 hvorfor gjøre narr av andres innlegg, men å lage et tulleinnlegg?? blir sjokka... bare lurer på HVORFOR??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 hvis du blir sjokka over det, må du være ganske ny her
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Lite tulling i dag da. Hva refererer du til?
Lillemus&mamma'n Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 SAnnsynligvis fordi noen kjeder seg veldig. Skjønner ikke hvorfor folk ikke heller kan la være å svare på innlegg de synes er teite eller ikke trovedrdige.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Siden innlegget er laget i natt, regner jeg med at hun mener alle "må få ut frustrasjon (fant .........i gruppesex)"
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Er det denne du tenker på http://www.dinbaby.com/forum/thread/138854683
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 ja salmonella det var de innlegga jeg mente, og jeg er ikke ny her... bare lurer på vitsen?? svarer ikke på de innleggene men syntes så synd i dem det gjelder....om det virkelig er sant det hun opplevde, så må hun ha det helt jævli... er bare rystet over hvordan mødre/blivende mødre kan oppføre seg. håper de verste her inne er oppmerksomhetssyke tenåringer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå