Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har ei jente på snart 3mnd (24okt.) når jeg skal legge hun i barnevognen ,så bare begynner hun å gråte med enngang.og fram med bæreselen for hun bare nekter å ligge i barnevognen.har prøvd å bare la hun gråte men det er nesten så hun blir kvalt av sin egen gråt.stopper ikke å gråte.og det gjør vondt for meg å høre.uff,hun har lammeskinn og pledd i barnevognen,det ser veldig trygt å godt å ligge der.så jeg aner ikke lenger på hva jeg skal gjøre.. Håper på noen tips fra noen,gruer meg til vinteren for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor må hun ligge i barnevogn ? Kan du ikke bare ha henne inne ?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 det blir litt vanskelig for meg å ha henne inne når jeg må ut og handle mat og når jeg skal til helsestasjon,og nå som det regner er det ikke så veldig lurt å trasse rundt med hun i bæresele.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 hadde vært fint om noen kunne gi meg noe tips ..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Ser det er en liten stund siden du skrev dette, men jeg svarer likevel. Jeg hadde samme problemet! I 4 mnd nektet hun å ligge i vogna. Vi kjøpte bæresele - takk gud for det! Hun er født i April, så det var sommer så var bare fint å bruke bæresele. Så en dag da hun var 4 mnd regnet det skikkelig, jaja tenkte vi, hun får bare gråte i vogna. Og gjett hvem som sovnet? Jooo lille bebisen vår! Nå er hun 7 mnd og sover i vogna enda:) Så det går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå