Banshee Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 En carena easy trille, nesten ubrukt med fottrekk og en fleecepose til 700kr og en quinny freestyle 3xl med en ubrukt quinny stelleveske på kjøpet til 700kr?
Alenemamma :) Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ville no sakt at det var et meget godt kjøp:)
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Godt, da håper jeg at jeg får solgt de så jeg blir kvitt litt av vognparken min så ikke sambo blir altfor oppgitt når jeg kommer hjem med vogn nr.5 nå ;o)
Alenemamma :) Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 ligger de på finn? hehe jeg holder på å se etter vogn nr 4 så må prøve å selge simo kombi ikke lett hehe, har vurdert den quinny freestyle 3xl den er veldig fin:) Hvilken farge er den?
Banshee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Venter på å få godkjent annonsen, la de ut sent ikveld så blir nok ikke å finne før i morgen. Den er svart, men det er ikke comfort utgaven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå