babygullz <3 vilde Skrevet 8. oktober 2008 #53 Skrevet 8. oktober 2008 1 dag!! termin i morgen altså! føles helt uvirkelig..at i morgen er dagen der, THE DAY! dagen d LIKSOM skal skje.. datoen man blir helt trollbundet til=p blir spennendes å se om d skjer no til da.. kjennes jallefall ikke slik ut nå, er bare helt skutt og sulten som en løve=)=p
november barnet Skrevet 8. oktober 2008 #54 Skrevet 8. oktober 2008 eg har 48 dager igjen, gleder meg masse. å d gjør selfølgeligt min mann han ligger å koser me magen han. hehe d litt koz d.
happy!!:-) Skrevet 8. oktober 2008 #55 Skrevet 8. oktober 2008 Har 11 dager igjen. Er igrunnen ikke lei av magen, men er lei av bekkenløsning og kvalme. Sover dårlig ettersom babyen ligger i seteleie, og klemmer på magesekken min. Kan ligge våken 4-5 timer fra jeg legger meg og til jeg sovner, våkner kjempetidlig, og er konstant trøtt...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #57 Skrevet 8. oktober 2008 14 dager, men skal ha ks neste uke..
Lilje74 Skrevet 8. oktober 2008 #64 Skrevet 8. oktober 2008 19 dager igjen... men kanskje blir det før på grunn av tverrleie...
millemopp Skrevet 8. oktober 2008 #66 Skrevet 8. oktober 2008 7 dager til vi får vår lille keiserinne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå