Gå til innhold

I dag har jeg ledd og ledd

Anbefalte innlegg

Skrevet

masse! Jeg har vært i strålende humør og hatt mange fine samtaler og gode latterkuler:-)

Tror rett og slett jeg ble i så godt humør av innlegget til Vimsemamma om at i dag ville det bli en fin dag og kjenner at å tenke positivt er så utrolig energigivende:-) Det er deilig å kjenne den følelsen etter noen uker med heller laber form. Men den gode, gamle meg kommer mer og mer frem og det er jeg så utrolig glad for:-)

Jeg har spilt deilig musikk, jeg sto og smilte og danset da jeg laget middag i dag og kvelden ble avsluttet med en fantastisk film som jeg gråt og gråt av, men som også ga meg noen fine tanker å jobbe med videre i verden:-)

Alt i alt en strålende dag og smilet sitter godt plassert ennå kjenner jeg:-)

Hvorfor skal man egentlig legge seg når alt føles så fint. Burde invitert sambo med ut på kjøkkenet nå med levende lys og rødvin:-)

Men å ligge på armen blir koselig det også. Bare han blir ferdig med å stake opp sluket på badet. Vi er særs hårfagre vi jentene her i huset og det tettes nå og da. Og siden jeg avsluttet kvelden med en dusj, så ble det visst nå:-)

God natt og drøm fine drømmer jenter. I morgen er en ny dag, med nye muligheter og med en positiv holdning til livet føles alt så mye lettere.

Så håper jeg på en dag uten for mange vondter for dere som plages med det, at små og store blir raskt i fin form og at dagen bringer dere noen gode opplevelser:-) Dere fortjener det alle som en:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt humør er så viktig for å ha energi og overskudd.

Lurer på hvordan surpomper har det i hverdagen jeg???

Og husk at latter forlenger livet, så nå har du økt livslengden din igjen:-)

Jeg tror jammen vi kommer til å leve lenge:-)

Skrevet

Ja om det stemmer så vil vi nok det:-)

Og surpomper ja, det ligger vel i kortene hva slags dager de har det;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...