prøver på nr 2!! Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 jeg har nettopp kommet inn her å lurer på om det er flere her som nettopp har startet prøvinga:-) koselig med svar:-)
lille skatten Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei Ja vi preover og jeg har akkurat hatt min foerste EL etter at jeg sluttet med P-ring i september. Jeg haaper ialle fall at jeg hadde EL, saa vi venter spent paa om det ble noe.. Maatte du vente legnge sist du ble gravid? Dette er min foerste forsoek og jeg er litt nervoes ettersom jeg er 32 aar og har brukt p-piller, P-ring siden jeg var 16 altsaa halvparten av mitt liv!! Haaper vi kanskje kan foelge hverandre:)
petra :) Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Heia! Ja, er ganske ny jeg også! Var i min 1.pp nå. Fikk mensen igår, så da går jeg vel inn i min 2.pp (hvis eg har forstått dette riktig...) Har en gutt på snart 15mnd fra før, men med han så tok det nesten 2 år før jeg ble gravid. Så jeg håper det kan gå litt kjappere denne gangen!
ida_hs Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hei.. Jeg er også ny her å skal begynne på 1pp.. Har TR nå så får ikke begynt riktig enda..
vip@ula_77 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har nettopp startet 1 pp, hadde eggløsning i helgen, så da får vi se om 2 uker:-) Hadde en MA nov 07 og en dødfødsel aug 08, så vi får håpe at alle gode ting er tre:-) Vi er ihvertfall veldig klare til å prøve igjen og har fått grønt lys av legen:-)
GoodFeeling Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 hei velkommen inn prøver på nr 2!! jeg er også ganske ny her , men her får jeg verken positive tester eller mensen og er nå 16 dager over min ikm ......... lykke til
ifie Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Jeg er også ny! Vi har ikke kommet i gang enda, vi. Ble uventet (!) gravid, men mistet like fort som den kom... Nå på mandag var jeg hos gynekolog og fikk bekreftet at alt var ute og kroppen god som ny Nå er det bare å vente på mens og sette i gang! Lykke til alle sammen!
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Hei... Går inn i min første pp nå hvert øyeblikk. Har ei datter fra før på 14 måneder. Hun var ikke helt planlagt så blir spennende å være prøver og:-)
Ønsker-en-til Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Er også ny her. Har ei lita på 7mnd og ønsker gjerne å få to tette:-) Ammer nesten ingenting lenger, men har ikke fått tilbake mensen enda, så små kjanser enda..
Kongeørna Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Jepp. Hadde en ma for to uker siden, så det kan sikkert ta litt tid. Den graviditeten var ikke planlagt, jeg var på p-piller, men nå prøver vi. Det blir i tilfelle barn nr tre. Lykke til, alle...
Lillemor + bittelillemor Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Melder meg på her jeg også.. Venter på TR etter en exu, og så kan vi prøve igjen... Har hatt en SA før også. Så jeg håper også på at alle gode ting er tre! Har ingen fra før!
prøver på nr 2!! Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2008 *lilleskatten* sist brukte vi 3 -4 år uten prevansjon, men ikke super prøving liksom - plutselig satt det liksom. Brukte også P - piller i masse år før jeg slutta..sliter nå med en syklus som ikke ligner noe. bruker cyklokapron for å begrense blødningstid og mengde. jeg er 27 nå så håper at jeg får klaff snart...hadde tenkt å bli ferdig med barnefødsler til jeg ble 30, men er ikke sikkert at det går..hihi..
Villemo&Pjokken Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 Tja, vi hadde 1 PP i juli, og klaffet men mistet i SA. Har nettopp hatt TR på besøk, så på en måte starter vi vel forfra igjen nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå