Blomstrose Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg går i uke 38 nå.Jeg var på sykehuset 2 uker siden og fikk vite om at barnet hadde godt festet seg. Jeg kjenner ingen menssmerte eller noe annen slags smerte ubehag..Psykisk er jeg ganske fødeklar. er jeg det fysisk også tro`? Det eneste jeg kjenner noen ganger er stikkende vondt (bekkenløsning). Fordi barnet beveger sed og da stikker det nedentil.Det er vondt. Må man kjenne noe smerte før det begynner å skje noe??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Trenger ikke å kjenne vondt lenge før. Rier kan komme veeeldig plutselig...
Blomstrose Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 det er jo bra,,da får jeg håpe at det blir fødsel snart.Gleder meg til fødselen ;ø) Takk for svaret
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Trenger ikke ha noe vondt før riene setter inn, nei. Jeg fikk riene 8 dager over termin, og selv om jeg i ukene før visste at fødselen ville starte når som helst kjente jeg ingen tegn til det før den plutselig var i gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå