Gå til innhold

jeg er litt forvirret..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i uke 38 nå.Jeg var på sykehuset 2 uker siden og fikk vite om at barnet hadde godt festet seg. Jeg kjenner ingen menssmerte eller noe annen slags smerte ubehag..Psykisk er jeg ganske fødeklar. er jeg det fysisk også tro`? Det eneste jeg kjenner noen ganger er stikkende vondt (bekkenløsning). Fordi barnet beveger sed og da stikker det nedentil.Det er vondt. Må man kjenne noe smerte før det begynner å skje noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å kjenne vondt lenge før.

Rier kan komme veeeldig plutselig...

 

Skrevet

det er jo bra,,da får jeg håpe at det blir fødsel snart.Gleder meg til fødselen ;ø)

Takk for svaret :)

Skrevet

Trenger ikke ha noe vondt før riene setter inn, nei.

Jeg fikk riene 8 dager over termin, og selv om jeg i ukene før visste at fødselen ville starte når som helst kjente jeg ingen tegn til det før den plutselig var i gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...