Shabby Cheap Chic Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Kjørte forbi ett skilt her om dagen der det sto: "Pålasting".. Jeg klarte ikke å skjønne hva de mente da jeg leste PÅLAsting.. Hehe,.. Noen andre med "lesefeil"??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 trefelling greier jeg aldri å lese som noe annet enn TREFelling.
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vi har ei gate her i byen som heter Spydodden. Altså Spyd-odden. For meg heter den gata Spy-Dodden. Lækkert. =P
Gjest nickedokka Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 ventelo blir ofte til VENTElo. Nesten som navlelo, faktisk. Men det har blitt bedre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 langs e18 inn mot oslo ligger kantineringen, som jeg ALLTID leser som kanti-neringen... djisses
Piri Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Grublet fælt på hva HEL-JEKLEDU var. Til mannen min forklarte at det het HELJE-KLEDU og var halling for helgeklær. Dessuten så stod det utrykkelig i kunnskapsløftet at Picasso hadde flere SEPARATUT-STILLINGER. Tenkte det var noen finurlige stillinger modellene hans brukte. Men så forklarte ei kunstnervenninne meg at det het SEPARAT-UTSTILLING og hadde ingenting med modellenes stilling å gjøre.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ja på de kafeène på kaia i Moss og Horten. Som heter Mosse sia og Horten sia. Men de skrives i et ord. Og kafeèn i Horten har jeg trodd at het HORTENSIA, som i blomsten..... Men det gjør den altså ikke, selv om jeg synes det burde vært en apostrof mellom navn og sia:-) Mossesia = Mosse`sia Hortensia= Horten`sia
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe mye som kan leses feil ja. gjør det med overskriftene her inne noen ganger å jeg...
Raych Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Range - ringer = Rangeringer. Sjokola - deis = Sjokoladeis. Mange morsomme ord - delinger ute og går:)
LindaKristin1980 Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 På en eske på jobben står det STREKKfilm, mens jeg alltid leser SKREKKfilm haha
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Tja, ei venninne ringte meg en gang og lurte fælt på hva iallverden en KAMELKA-RAVENEN var for noe rart. Det hadde hun lest i en bok hun visste jeg også hadde lest. Jeg hadde ikke peiling og måtte slå opp i boka på det sidenummeret hun oppga. ders to det ganske riktig dette ordet, delt slik som her. Men i rette sammenhengen var det ikke så vanskelig å forstå at det skulle være KAMEL-KARAVENEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå