Gå til innhold

Herregud er det mulig å lese så feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte forbi ett skilt her om dagen der det sto: "Pålasting"..

Jeg klarte ikke å skjønne hva de mente da jeg leste PÅLAsting..

Hehe,.. Noen andre med "lesefeil"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trefelling greier jeg aldri å lese som noe annet enn TREFelling.

Skrevet

Vi har ei gate her i byen som heter Spydodden. Altså Spyd-odden. For meg heter den gata Spy-Dodden. Lækkert. =P

Gjest nickedokka
Skrevet

ventelo blir ofte til VENTElo. Nesten som navlelo, faktisk. Men det har blitt bedre.

Skrevet

Hehe lækkert ja.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

langs e18 inn mot oslo ligger kantineringen, som jeg ALLTID leser som kanti-neringen... djisses

Skrevet

Grublet fælt på hva HEL-JEKLEDU var. Til mannen min forklarte at det het HELJE-KLEDU og var halling for helgeklær.

Dessuten så stod det utrykkelig i kunnskapsløftet at Picasso hadde flere SEPARATUT-STILLINGER. Tenkte det var noen finurlige stillinger modellene hans brukte. Men så forklarte ei kunstnervenninne meg at det het SEPARAT-UTSTILLING og hadde ingenting med modellenes stilling å gjøre.

Skrevet

Ja på de kafeène på kaia i Moss og Horten.

Som heter Mosse sia og Horten sia.

Men de skrives i et ord. Og kafeèn i Horten har jeg trodd at het HORTENSIA, som i blomsten.....

Men det gjør den altså ikke, selv om jeg synes det burde vært en apostrof mellom navn og sia:-)

Mossesia = Mosse`sia

Hortensia= Horten`sia

Skrevet

Hehe mye som kan leses feil ja. gjør det med overskriftene her inne noen ganger å jeg...:P

Skrevet

Range - ringer = Rangeringer.

Sjokola - deis = Sjokoladeis.

Mange morsomme ord - delinger ute og går:)

Skrevet

På en eske på jobben står det STREKKfilm, mens jeg alltid leser SKREKKfilm haha :)

Skrevet

Tja, ei venninne ringte meg en gang og lurte fælt på hva iallverden en KAMELKA-RAVENEN var for noe rart. Det hadde hun lest i en bok hun visste jeg også hadde lest. Jeg hadde ikke peiling og måtte slå opp i boka på det sidenummeret hun oppga. ders to det ganske riktig dette ordet, delt slik som her. Men i rette sammenhengen var det ikke så vanskelig å forstå at det skulle være KAMEL-KARAVENEN.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...