Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Dere som har kjøpt denne på nettet fra utlandet, hva kom det seg på med toll og avgifter og fra hvilke sider kjøpte dere den fra?
Jannec2 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Heia jeg kjøpte nettopp min på nett. Den doble. Bare den enkle koster 1200 kr i norge, men på nett så betalte jeg for den doble 108 dollar med skatt og rakt ;o) Gå inn på www.kiwikidsgear.com Lykke til ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Når kjøpte du den? Måtte du betale toll? Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den? Har bestilt den nå å det er 14 dager siden.
Thea-81 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kan svare for min del, bestilte også derfra: Mener at jeg ikek betalte toll og det tok ca 10 dager til jeg fikk den. Da får du den sikkert snart!
Jannec2 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg kjøpte min for 1 mnd siden. Toll og skatter er inkl i prisen. 108 Dollar fikk den innen 10 dager. Jeg tror det kan variere med posten også. Men hvis du har fått bekreftelse ved ordren din så kommer den nok. Du kan evt skrive en mail til dem å etterlyse den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå