MissBenz Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Madeleine? (Tror søstrene i det svenske kongehuset heter det,så det er derfor jeg spør)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vet ikke jeg, det er litt overkill kanskje ettersom det er begge de svenske prinsessene. Men for guds skyld, det er ikke noe i veien med navnene-
skorpionfruen Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nei det går nok ikke, da får du det svenske kongehuset på nakken gitt... hehe (måtte bare), det viktigste er vel at du liker navnene så går alt!
3nydeligesmå Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Eg kjenner faktisk noen som har 2 jenter som heiter det.Funka heilt fint det:)))Er jo 2 fine navn det:)))
LisaColli Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 jenta mi heter også Victoria og jeg vurderte Madeleine til henne. tenkte kanskje neste kunne hete det, har aldri tenkt på det svenske søskenparet en gang. går nok helt fint det, men du må nok regne med en del kommentarer fra folk som faktisk tenker over det jeg får kommentarer BARE på Victoria også, i den forbindelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå