Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Har fått forespørsel fra noen venner om jeg kunne tenke meg å passe 3 barn fulltid som er mellom 8 mnd og 1,5 år. Har jo vært dagmamma til barn før og har selv flere barn, men jeg lurer litt på om det kan bli litt mye å passe på med 3 så små barn? Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Det er det bare du selv som kan svare på. Du klarer det helt sikkert, men du må jo være inntilt på at det er ganske travelt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har selv passa tre små for en tid tilbake. syntes det gikk veldig greit, var ganske koselig. de er jo så søte! men ble jo litt stress hver gang vi skulle ut på tur for eksempel, særlig om vinteren. kle av og på tre sånne små er jo et prosjekt i seg selv. så er det tungt å trille en så stor vogn som får plass til alle. det samme med spising, passe på at de spiser bra nok osv, og de er fæle til å grise overalt, vaske de etter de var ferdig med å spise, og det er heller neimen meg ikke lett å tilfredsstille tre små unger som kanskje bare vil til mamman sin. råder deg til å avtale en prøveperiode. så får du se om du trives med det:) men er veldig trivelig å tilbringe dagen med barn. dere kan tegne, male, bake boller, juleverksted, gå på turer, og siden det er venner av deg kjenner du vel kanskje ungene. sånn at du vet hvem du går til. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå