Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 To ganger den siste uke har jeg og mannen hatt sex, og dagen etter har jeg vært plaget med en sterk nedpress-følelse og mye kynnere. Er dette vanlig? Bør vi være litt forsiktige med sex fremover? Jeg er forresten i uke 34
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 eg trur d ska gå greit eg, dei seie jo at du kan ha sex heila svangerskapet, å eg e ikje akurat så spesialist her da hehe, når eg å min mann har hatt sex så kan ikje eg huske om någe sont men eg ska være litt ops eg o da, men d du kan gjør d e jo å ringe JM elle lege o.l vis du e for urolige, d e bedre d enn å gå å otta seg heila tiå.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Har hatt det slik jeg og - det er da jeg virkelig kjenner at jeg har kynnere. Ellers kjenner jeg ikke så mye ubehag etter annet enn nedpress i ny og ne. Sex skal ikke være skadelig:) Vi har hatt regelmessig sex hele veien egentlig og nå er jeg 40+5. Kos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå